Show simple item record

dc.contributor.advisorΚεχαγιάς, Ιωάννης
dc.contributor.authorΧριστοδουλίδου, Νίκη
dc.contributor.otherChristodoulidou, Niki
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2015-08-31
dc.date.accessioned2015-09-02T06:32:31Z
dc.date.available2015-09-02T06:32:31Z
dc.date.copyright2015-05
dc.date.issued2015-09-02
dc.identifier.otherMBA/2015/00380el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/2097
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΤο μάρκετινγκ είναι ένας ευρύς ορισμός και έχει ένα ευρύ φάσμα και πεδία που μπορεί να εφαρμοστεί. Θεμελιώδες σημείο αναφοράς του είναι η συναλλαγή. Οι αρχές και οι μέθοδοι του μπορούν να εφαρμοστούν επωφελώς σε κάθε ανθρώπινη κοινωνική και οικονομική συναλλαγή. Οι επιχειρήσεις και οι οργανισμοί παροχής υπηρεσιών εκτός του ότι θα πρέπει να είναι κερδοφόρες πρέπει να παρέχουν ποιοτικές υπηρεσίες στους πελάτες τους, ώστε μέσα στο σύγχρονο ανταγωνιστικό περιβάλλον να διατηρήσουν ικανοποιημένους τους πελάτες τους, ικανοποιώντας συνεχώς τις προσδοκίες τους, δημιουργώντας έτσι ένα ισχυρό δεσμό με αυτούς. Ένας πολιτιστικός οργανισμός όπως είναι το δημόσιο μουσείο προσφέρει ένα «προϊόν» πολιτισμού σε ένα ευρύ κοινό. Η εφαρμογή του μάρκετινγκ αφορά στον εντοπισμό των διαφόρων κατηγοριών των επισκεπτών του, όπως χώρας προέλευσης, κουλτούρας, ηλικίας και μορφωτικού επιπέδου και στην προβολή μιας ισχυρής και ελκυστικής εικόνας. Το βασικό ερώτημα είναι πως η παραγωγή των παρεχομένων υπηρεσιών δημιουργεί παραγωγή συγκεκριμένων εμπειριών για τους επισκέπτες του. Η παρούσα διατριβή έχει σκοπό την διερεύνηση των προσδιοριστικών παραγόντων ικανοποίησης των παρεχομένων υπηρεσιών από το Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο. στους επισκέπτες του, την διατήρηση των επισκεπτών του, την προσέλκυση νέων επισκεπτών και την ικανοποίηση των προσδοκιών τους μέσα από την εμπειρία της επίσκεψης. Πραγματοποιήθηκε έρευνα με αντικείμενο την ικανοποίηση των επισκεπτών από την ποιότητα των παρεχομένων υπηρεσιών του Εθνικού Αρχαιολογικού Μουσείου Η μέθοδος προσέγγισης ήταν η ποσοτική έρευνα με την συλλογή πρωτογενών στοιχείων. Στην έρευνα έλαβαν μέρος 143 επισκέπτες. Το ερωτηματολόγιο ήταν δομημένο με ερωτήσεις «κλειστού τύπου» βάση των διαστάσεων του μοντέλου Servqual. Τα συμπεράσματα της έρευνας είναι ότι οι βασικές διαστάσεις του μοντέλου επηρεάζουν θετικά την ικανοποίηση του επισκέπτη. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα την θετική διάδοση και την επανάληψη της επίσκεψης.el_GR
dc.format.extent104 σ. εικ., 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΜάρκετινγκ υπηρεσιώνel_GR
dc.subjectMarketing servicesel_GR
dc.titleΜάρκετινγκ και παροχή υπηρεσιών - μελέτη εθνικού αρχαιολογικού μουσείουel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractMarketing is a broad sense with numerous applications in a wide range of fields. A fundamental reference point is the transaction. The principles and methods of marketing can be usefully applied in all social and economic transactions. Companies and Service Organizations should not only be profitable but also provide quality services to their customers in order to keep them satisfied, thus creating strong relations with them, in the current competitive system. A cultural organization such as the public museum offers a “product” of culture to a wide audience. The implementation of marketing relates to the classification of visitors in various categories, such as country of origin, culture, age and educational level, as well as to the promotion of a powerful and appealing picture. The basic question is how the services supply to the museum’s visitors offers them certain experiences. The current thesis aims to the investigate those factors that play a key-role to the visitors’ satisfaction, and help the museum keep the old and attract new visitors, by fulfilling their expectations during their museum tour. The survey was conducted on 143 visitors, at the National Archaeological Museum, Athens. The method of approach was the quantitative collection of primary data. The questionnaire was structured with “closed” questions, based on the dimensions of Servqual’s model. The results of the survey showed that the basic dimensions of the model affect in a positive way the visitors’ satisfaction and lead to a “world-of-mouth” information and repetitive visits.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record