Η αξιολόγηση του ανθρώπινου δυναμικού της CYTA μέσω της εφαρμογής του συστήματος διαχείρισης της απόδοσης. Εντοπισμός του βαθμού ικανοποίησης εσωτερικών πελατών των υπηρεσιών προσωπικού απο τα προσφερόμενα συστήματα διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού και υπηρεσίες
Abstract
Σήμερα στην εποχή της παγκοσμιοποίησης, της ελεύθερης μετακίνησης του ανθρώπινου δυναμικού στα πλαίσια της Ευρωπαϊκής Ένωσης, της οικονομικής αστάθειας και του άκρατου ανταγωνισμού οι προκλήσεις και οι αλλαγές είναι ραγδαίες και επιφέρουν αναγκαστικές εξελίξεις στα εργασιακά δεδομένα. Η διοίκηση των ανθρωπίνων πόρων, ως επιστημονικός κλάδος, είναι ο κλάδος που ασχολείται με την καλύτερη αξιοποίηση του ανθρώπινου παράγοντα σε μια επιχείρηση. Η σωστή διοίκηση και διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού μιας επιχείρησης είναι ζητούμενο από τις σύγχρονες εταιρείες, γιατί αποτελεί πηγή ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος. Επομένως, η κατάρτιση των επιχειρηματιών και των διοικητικών στελεχών είτε του ιδιωτικού είτε του δημόσιου τομέα, στη διοίκηση και τη διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού είναι επιτακτική ανάκη για τη βιωσιμότητα των επιχειρήσεων τους.
Η διασφάλιση της σημερινής, αλλά και της μελλοντικής επιτυχίας της Cyta βασίζεται στη δυνατότητα της να πετύχει τη στρατηγική της. Οι άνθρωποι συμβάλλουν άμεσα στην επίτευξή της. Είναι με αυτούς που θα κερδίσει το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για να πετύχει τη διαφορά στα νέα δεδομένα που δημιουργούνται συνεχώς στην αγορά. Με την αποτελεσματική διαχείριση της απόδοσης του ανθρώπινου δυναμικού επενδύουν στη σημερινή αλλά και την μελλοντική επιτυχία του οργανισμού.