Show simple item record

dc.contributor.advisorΑσσιώτης, Ανδρέας
dc.contributor.authorΛουκιανού, Γεωργία
dc.contributor.otherLoukianou, Georgia
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2015-08-28
dc.date.accessioned2015-08-31T07:14:22Z
dc.date.available2015-08-31T07:14:22Z
dc.date.copyright2015-05
dc.date.issued2015-08-31
dc.identifier.otherMBA/2015/00383el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/2082
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ ποιότητα στις παρεχόμενες υπηρεσίες υγείας των οφθαλμιατρικών υπηρεσιών είναι σημαντική για την παροχή φροντίδας στους ασθενείς.Η βελτίωση της ποιότητας στον χώρο της υγείας τόσο στον ιδιωτικό τομέα όσο και στο δημόσιο τομέα επικεντρώνει το ενδιαφέρον όλων των εμπλεκόμενων, με σκοπό την ικανοποίηση των αναγκών των ασθενών.Η ικανοποίηση των ασθενών αποτελεί σημαντικό θέμα στον τομέα της υγείας.Το να νοιώθει ο ασθενής δυσαρεστημένος και να αισθάνεται ότι δεν έχουν ληφθεί υπόψην οι ανάγκες του αποτελεί σημάδι έλλειψης ευημερίας και φτωχής ποιότητας φροντίδας υγείας.Η ικανοποίηση των ασθενών είναι ένας απο τους σημαντικότερους δείκτες για την μέτρηση της ποιότητας.Η μέτρηση της ποιότητας βασίζεται σε δύο σημαντικούς τομείς,την εφαρμογή διοικητικών εργαλείων και εργαλείων ελέγχου ποιότητας και την μέτρηση του επιπέδου ποιότητας απο την πλευρά του χρήστη.Ως προς τον πρώτο τομέα,παρέχεται ο τρόπος ανάπτυξης και υπολογισμού των σημαντικότερων τεχνικών,μεθοδολογιών και εργαλείων για την βελτίωση της ποιότητας στις υπηρεσίες υγείας,με αντίστοιχα παραδείγματα.Ως προς τον δεύτερο τομέα,παρέχονται οι βασικές γνώσεις αλλά και οι συγκεκριμένες μέθοδοι για την μέτρηση της ποιότητας απο την πλευρά του χρήστη,σύμφωνα με το δίπτυχο μέτρηση της ικανοποίησης και μέτρηση της ποιότητας των υπηρεσιών βάσει του μοντέλου servqual.Η ανάγκη για υπηρεσίες υγείας υψηλής ποιότητας στα συστήματα υγείας των χωρών θα πρέπει να ανταποκρίνεται στις ανάγκες των ασθενών.Η ανάγκη αυτή είναι έντονη και υψηλής προτεραιότητας για τον κάθε ασθενή.Η υγεία είναι ένα απο τα σημαντικότερα αγαθά του ανθρώπου,και αποτελεί απαραίτητη προυπόθεση για να μπορέσει ο άνθρωπος να απολαύσει οποιοδήποτε άλλο αγαθό.Η υγεία είναι το πάν για τον άνθρωπο και γι΄αυτό το λόγο το κυπριακό σύστημα υγείας ,χρήζει άμεσης βελτίωσης των υπηρεσιών του,αφού ασθενεί σε σχέση με άλλες ευρωπαικές χώρες.Έτσι όλο το ενδιαφέρον των εμπλεκόμενων και του κράτους θα πρέπει να στραφεί στην βελτίωση της ποιότητας των υπηρεσιών υγείας,όπου θα προσφέρει στον ασθενή μια καλύτερη υγεία.Ο ασθενής είναι άνθρωπος και απαιτεί σεβασμό,εκτίμηση,φροντίδα και πάνω απ’όλα ικανοποίηση των αναγκών του.Το σύστημα υγείας της κύπρου χρεάζεται αέναη βελτίωση.Όλοι ελπίζουμε για το καλύτερο.el_GR
dc.format.extent261 σ. εικ., 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΠοιότητα υπηρεσιών υγείαςel_GR
dc.subjectQuality of health servicesel_GR
dc.subjectΙκανοποίηση ασθενώνel_GR
dc.subjectPatients satisfactionel_GR
dc.titleΑποτίμηση ποιότητας στον χώρο των υπηρεσιών υγείας ιδιωτικού και δημόσιου τομέα: Οφθαλμιατρικές υπηρεσίεςel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThe quality of the provided health care services is important for providing the best care to the patients.Quality improvement in both the private and public sector focuses on all involved parts in order to meet patients' needs .The patient satisfaction is an important issue .If the patients feel unhappy and that their needs have not been taken into consideration, this is a sign of lack of welfare and poor quality of health scientists. Patient satisfaction is one of the most important indicators for measuring quality.Quality measurement is based on two important aspects, the application of administrative tools and quality control tools and the measuring of the level of quality from the perspective of user. Regarding the first aspect, development and calculation of the most important techniques, methodologies and tools for quality improvement in health services are the most important things , with corresponding examples. Regarding the second aspect, provision of basic knowledge and specific methods for measuring quality from the user's side are the most important things , according to the diptych measuring satisfaction and measurement of service quality based on the model servqual. The need for high quality in health services of different health systems should correspond to the patients needs .Need is a strong and high priority for each patient.Health is one of the most important things for human and a necessary condition to enable human enjoying any good. Health is everything for human and this is why the Cypriot health system needs urgent improvement . The most important thing is improving the quality of health services, which will give the patient a better health.The patient is a human being and demands respect, appreciation, care and above all satisfaction of his needs .The Cypriot health system requires perpetual improvemnt.We all hope for the best.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record