Προσαρμογή του μάρκετινγκ στη Βιβλιοθήκη του Πανεπιστήμιου Κύπρου, σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον
Abstract
Το μάρκετινγκ αποτελεί ένα νέο και αναπτυσσόμενο πεδίο έρευνας για τη Βιβλιοθήκη Πανεπιστήμιου Κύπρου, γεγονός που έρχεται να καλύψει την μέχρι τώρα ανάγκη για συστηματική και μεθοδευμένη προσέγγιση στον τομέα αυτό. Η όλη προσπάθεια για έρευνα και η αξιοποίηση μοντέλων και διεργασιών, μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως παράδειγμα για την ανάπτυξη του μάρκετινγκ στο χώρο της βιβλιοθήκης.
Μέσα από το μεταβαλλόμενο περιβάλλον της βιβλιοθήκης, διακρίνεται η ανάγκη για προσαρμογή και διαχείριση υφιστάμενων αλλά και καινοτόμων διαδικασιών ανάπτυξης και προώθησης των υπηρεσιών της.