dc.contributor.advisor | Αστερίου, Δημήτριος | |
dc.contributor.author | Κοκκινάκη, Ελευθερία | |
dc.contributor.other | Kokkinaki, Eleftheria | |
dc.coverage.spatial | Κύπρος | el_GR |
dc.date.accessioned | 2015-08-21 | |
dc.date.accessioned | 2015-08-24T06:04:19Z | |
dc.date.available | 2015-08-24T06:04:19Z | |
dc.date.copyright | 2015-05 | |
dc.date.issued | 2015-08-24 | |
dc.identifier.other | MBA/2015/00373 | el_GR |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11128/2035 | |
dc.description | Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές και ευρετήρια. | el_GR |
dc.description.abstract | Τα τελευταία χρόνια γίνεται μια προσπάθεια αναστροφής της αρνητικής εικόνας που έχουν οι πολίτες προς τον Δημόσιο Τομέα. Καταβάλλονται προσπάθειες ποιοτικότερης και ταχύτερης εξυπηρέτησης, μείωση της γραφειοκρατίας και αύξηση της διαφάνειας των συναλλαγών.
Αυτός ο επαναπροσδιορισμός των σχέσεων της Δημόσιας Διοίκησης με τους πολίτες και η αλλαγή νοοτροπίας, δεν καθορίζεται μόνο από τις παγκόσμιες και ευρωπαϊκές εξελίξεις αλλά και από τις πρώτες μεταρρυθμίσεις που ήδη επιχειρούνται σε εθνικό επίπεδο.
Η παρούσα διατριβή εξετάζει τις απόψεις των συναλλασσόμενων σε σχέση με την οργάνωση, την εξυπηρέτηση και τις υπηρεσίες που λαμβάνουν από την Πολεοδομία (Διεύθυνση Υπηρεσίας Δόμησης) του Δήμου Χανίων, διερευνώντας ταυτόχρονα την ανάγκη εφαρμογής των αρχών της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας στην συγκεκριμένη Υπηρεσία.
Όπως είναι γνωστό οι Πολεοδομίες παρέχουν τις αναγκαίες εγκρίσεις και άδειες για την χωροταξική και πολεοδομική ανάπτυξη του τόπου και ως εκ τούτου επηρεάζουν σε πολύ μεγάλο βαθμό και την οικονομική ανάπτυξη.
Στις συνθήκες της παρατεταμένης κρίσης που διέρχεται η Ελληνική κοινωνία ο τεχνικός και κατασκευαστικός κλάδος, έχει πληγεί σε μεγάλο βαθμό. Συνδυάζοντας την κατάσταση αυτή με την υπό-στελέχωση του Δημοσίου Τομέα, η δυσμενής θέση στην οποία βρίσκονται οι Πολεοδομίες της χώρας σε σχέση με την αποτελεσματικότητα τους, την ικανοποίηση των συναλλασσόμενων και εν τέλει την συμμετοχή τους στην ανάπτυξη είναι προφανής.
Μια αναδιοργάνωση του Δημοσίου τομέα φαίνεται να είναι επιβεβλημένη προκειμένου να υπάρξει ευελιξία και απεμπλοκή από τις δυσλειτουργίες και τις αναποτελεσματικότητες που παρατηρούνται. | el_GR |
dc.format.extent | 141 σ. πιν., 30 εκ | el_GR |
dc.language | gr | el_GR |
dc.language.iso | gr | el_GR |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/closedAccess | el_GR |
dc.subject | Διοίκηση ολικής ποιότητας | el_GR |
dc.subject | Total quality management | el_GR |
dc.subject | Διοίκηση ολικής ποιότητας -- Δημόσιος τομέας -- Ελλάδα | el_GR |
dc.subject | Total quality management -- Public sector -- Greece | el_GR |
dc.title | Εφαρμογή των αρχών της διοίκησης ολικής ποιότητας στον δημόσιο τομέα. Μελέτη περίπτωσης διεύθυνσης υπηρεσίας δόμησης Δήμου Χανίων | el_GR |
dc.type | Μεταπτυχιακή Διατριβή | el_GR |
dc.description.translatedabstract | Recently, in the Greek Public Sector, there is an attempt to reverse the negative image that citizens have for the Public Sector. Efforts are made for higher quality and faster services, for reducing bureaucracy and for increasing transparency of transactions. This redefinition of the relationships between public administration and citizens in addition with changing attitudes, is not only determined by global and European evolutions; but also from the first reforms already undertaken at national level.
The aim of this dissertation is to examine the views of citizens in connection with the organization, and the services they receive from the Urbanism Office of Chania’s Municipality while exploring the need to apply TQM’s principles in this Service.
The role of the Urbanism Office is to provide the necessary approvals and permits for territorial and urban development and therefore it affects heavily economic development. In the conditions of prolonged crisis, that the Greek society is currently facing, the technical and construction sectors have suffered greatly. Combining this condition with the under-staffing of the public sector, the unfavorable position in which the Urbanism Office is regarding to their effectiveness satisfaction of citizens and ultimately their participation in development, is obvious.
A reorganization of the public sector appears to be essential in order to allow flexibility and disengagement from malfunctions and inefficiencies. | el_GR |
dc.format.type | pdf | el_GR |