Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Κριτήρια επιλογής φαρμακευτικών προϊόντων, συγκριτική μελέτη καταναλωτών Ελλάδας-Γαλλίας-Βουλγαρίας

    Thumbnail
    View/Open
    MBA-2015-00308.pdf (5.690Mb)
    Date
    2015-07-21
    Author
    Δημουλά, Μαίρη-Μαρία
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Στην παρούσα διπλωματική εργασία, παρουσιάζεται η προσπάθεια διερεύνησης των παραγόντων εκείνων, που προσδιορίζουν το προφίλ των καταναλωτών στην φαρμακευτική Αγορά. Σκοπός αυτής της έρευνας είναι να προσδιοριστεί ποιος ή τι είναι αυτό που παρακινεί τον πελάτη/ασθενή να αγοράσει συγκεκριμένα σκευάσματα (συνταγογραφούμενα φάρμακα και μη, βιταμίνες, καλλυντικά). Κατά την επιλογή του θέματος, οι ερευνητικές προκλήσεις προέκυψαν και από τις συνεχείς αλλαγές του εξωτερικού και εσωτερικού περιβάλλοντος της χώρας, κατά την περίοδο Σεπτέμβριος 2014- Μάρτιος 2015, στον κλάδο της Υγείας. Έτσι, για την απόκτηση μιας αντικειμενικής εικόνας για την αγοραστική συμπεριφορά των Ελλήνων, διεξήχθη συγκριτική έρευνα απόψεων, μεταξύ και των Γάλλων και των Βούλγαρων (αναπτυγμένα κράτη της Ευρωπαϊκής Ένωσης, με διαφορετικό βιοτικό επίπεδο και δείκτη Δείκτη Ανθρώπινης Ανάπτυξης του ΟΗΕ). Τα κύρια αποτελέσματα προέκυψαν έπειτα από την απάντηση συνολικά 150 ερωτηματολογίων (συλλογή πρωτογενών δεδομένων), από πολίτες της πρωτεύουσας κάθε χώρας, πελάτες φαρμακείων και αφορούν οικονομικά, ιατρικά, και προσωπικά κριτήρια αγοράς των φαρμακευτικών σκευασμάτων. Τα συμπεριφορικά κίνητρα φαίνεται ότι επηρεάζονται από τους επιστήμονες υγείας, από την τιμή, την διαφήμιση, τις εναλλακτικές επιλογές προϊόντων και την «κοινή γνώμη». Επιπρόσθετα, διαφαίνεται ότι οι πελάτες διαφέρουν από χώρα σε χώρα αλλά και μεταξύ τους, στις επιλογές τους και στον ιδιαίτερο τρόπο δράσης. Η ιδιαιτερότητα αυτή προκύπτει κυρίως από τα διαφορετικά επίπεδα μόρφωσης και βασικού εισοδήματος του κάθε καταναλωτή φαρμακευτικών προϊόντων. Μέσω της συγκριτικής ανάλυσης, επομένως, παρατηρείται ότι οι Γάλλοι, οι Έλληνες και οι Βούλγαροι τείνουν να συμφωνούν σε κάποιες κοινές τάσεις συμπεριφοράς, αλλά και να διαφέρουν ουσιαστικά, σε ζητήματα μείζονος σημασίας.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/1962
    Collections
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013