Show simple item record

dc.contributor.advisorΦιλίππας, Νικόλαος
dc.contributor.authorΛαζόπουλος, Δημήτριος
dc.contributor.otherLazopoulos, Demetrios
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2015-07-08
dc.date.accessioned2015-07-08T09:03:07Z
dc.date.available2015-07-08T09:03:07Z
dc.date.copyright2015-06
dc.date.issued2015-07-08
dc.identifier.otherMBA/2015/00316el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/1899
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΤα τελευταία χρόνια το ζήτημα της ποιότητας των υπηρεσιών υγείας συγκεντρώνει έντονο ενδιαφέρον. Η ποιότητα των υπηρεσιών υγείας αυξάνει την πιθανότητα για θετικά αποτελέσματα τόσο στα άτομα όσο και ευρύτερα στο κοινωνικό σύνολο. Η βελτίωση της ποιότητας οδηγεί: σε μεγαλύτερη ασφάλεια των ασθενών στην αύξηση της αποτελεσματικότητας και τη βελτίωση της αποδοτικότητας του Οργανισμού. Η ικανοποίηση των ασθενών είναι σημαντική ένδειξη της ποιότητας που παρέχεται από τα νοσοκομεία. Σήμερα η πλειονότητα των ερευνητών αναγνωρίζουν τη σημασία των απόψεων των χρηστών, σχετικά με τις προτιμήσεις τους για την περίθαλψη στην ανάπτυξη κα οργάνωση των υπηρεσιών. Η πραγματοποίηση μελετών διερεύνησης του επιπέδου ικανοποίησης των εσωτερικών ασθενών αλλά και των εξωτερικών ασθενών που προσέρχονται στα Τακτικά Εξωτερικά Ιατρεία, αποτελούν πολύτιμο δείκτη ποιότητας φροντίδας. Η παρούσα μελέτη επιχειρεί να διερευνήσει το βαθμό ικανοποίησης των χρηστών υπηρεσιών υγείας του Πανεπιστημιακού Γενικού Νοσοκομείου Αλεξανδρούπολης και να προσδιορίσει τους παράγοντες που επηρεάζουν την αξιολόγησή τους. Το δείγμα της παρούσας έρευνας αποτέλεσαν 349 εσωτερικοί ασθενείς και 312 εξωτερικοί ασθενείς που θέλησαν να συμμετάσχουν στην έρευνα κατά το χρονικό διάστημα Δεκέμβριος 2014 – Ιανουάριος 2015. Συμπλήρωσαν διαφορετικά δομημένα ερωτηματολόγια (της Διεύθυνσης Ποιότητας και Αποδοτικότητας του Υπουργείου Υγείας) με βάση το CAHPSοι νοσηλευόμενοι σε κλινικές του Νοσοκομείου με τους επισκέπτες των Τακτικών 5 Εξωτερικών Ιατρείων. Για την στατιστική επεξεργασία χρησιμοποιήθηκε το στατιστικό πρόγραμμα για τις κοινωνικές επιστήμες SPSS 19.00 Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, οι εσωτερικοί και οι εξωτερικοί ασθενείς παρουσίασαν αρκετό υψηλό βαθμό ικανοποίησης από την ιατρονοσηλευτική φροντίδα και το Νοσοκομείο στο σύνολό του.el_GR
dc.format.extent88 σ. εικ., 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΙκανοποίηση ασθενώνel_GR
dc.subjectPatients satisfactionel_GR
dc.subjectΠοιότητα υπηρεσιών υγείαςel_GR
dc.subjectQuality of health servicesel_GR
dc.titleΜέτρηση ικανοποίησης των εσωτερικών και εξωτερικών ασθενών απο την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών υγείαςel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractIn recent years the issue of quality of health services has raised strong interest. The quality of health services increases the likelihood for positive results both for individuals and society in general. Improving quality leads to greater patient safety the increase of efficiency and improvement of the efficiency of the organization. Patient satisfaction is an important indication of quality provided by hospitals. Today most researchers recognize the importance of the opinions of users about their preferences for care in the development and organization of services Conducting studies investigating the level of satisfaction of inpatients but also of outpatient attending the outpatient services, are valuable indicators of quality care. This study attempts to explore the level of satisfaction of people using the health services in University Hospital of Alexandroupolis and to determine the factors influencing their evaluation .The sample of this survey was 349 inpatients and 312 outpatients who wanted to participate in the survey from December 2014 to January 2015. People hospitalized in hospital clinics and outpatients filled in different questionnaires .We used statistical plan Social Sciences SPSS 19.00 for the statistical analysis. According to the results of research patients present high degree of satisfaction with the medical and nursing care and the hospital as a whole.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record