Show simple item record

dc.contributor.advisorΜαμουνέας, Θεοφάνης
dc.contributor.authorΠαναγιώτου, Ελένη
dc.contributor.otherPanagiotou, Eleni
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2015-03-10
dc.date.accessioned2015-03-12T11:37:58Z
dc.date.available2015-03-12T11:37:58Z
dc.date.copyright2015-02
dc.date.issued2015-03-12
dc.identifier.otherMBA/2015/00279el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/1789
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΤο ανθρώπινο δυναμικό είναι το Α και το Ω σε μια επιχείρηση και ειδκότερα σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς όπου η συμβολή του στην επιβίωση της θα ειναι καθοριστική. Οι γνώσεις και η επάρκεια του διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην επιβίωση, ανάπτυξη και επιτυχία της εκάστοτε επιχείρησης. Οι γνώσεις του Ανθρώπινου Δυναμικού δεν αντιγράφονται. Ζούμε σε μια εποχή όπου όλα μπορούν να αντιγραφούν π.χ. τεχνολογία, πατέντες. Ο ανθρώπινος παράγοντας όμως και ότι συνεπάγεται π.χ. οι ιδέες, η εμπειρεία, και οι γνώσεις είναι αδύνατο. Γι’αυτό η επάρκεια σε γνώσεις και εμπειρία του προσωπικού της επιχείρησης συνεσφέρει στην δημιουργία ενός ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος της επιχείρησης. Μέσω της κατάρτισης και ανάπτυξης του προσωπικού, ο εκάστοτε οργανισμός μπορεί να αναταποκριθεί στις ανάγκες και τις απειλές του δυναμικού επιχειρηματκού περιβάλλοντος, ώστε να διατηρηθεί αλλά και να αυξήσει το μερίδιο του στην αγορά. Η παρούσα μεταπτυχιακή επικεντρώνεται στην βιομηχανία Τηλεπικοινωνιών, όπου εξετάζονται τρεις κύριοι ‘παίκτες’. Σκοπός, είναι η διερεύνηση στο κατά πόσο οι συγκεκριμένες επιχειρήσεις διατηρούν επαρκή εκπαιδευτικά αλλά και αναπτυξιακά συστήματα. Επιπρόσθετα διερευνάται κατά πόσο αντιλαμβάνονται την σημαντικότητα των συγκεκριμένων συστημάτων για την μελλοντική τους προοπτική. Από την άλλη, η έρευνα συνεχίζει με την εξέταση των απόψεων των υπαλλήλων που εργάζονται στις επιχειρήσεις, αν ειναι ικανοποιημενοι από τις πρακτικές που ακολουθούνται και κατά πόσο ενισχύουν τόσο την απόδοση τους όσο και την καριέρα τους. Ο πρώτος στόχος καλύφθηκε με ερωτηματολόγια προς τους Υπεύθυνους Ανθρωπίνου Δυναμικού ενώ ο δεύτερος από τις απαντήσεις των υπαλλήλων σε διαφορετικού τύπου ερωτηματολόγια. Είναι ενθαρρυντικό το γεγονός ότι υπάρχει μια ικανοποιητική δέσμευση προς την κατάρτιση και ανάπτυξη του προσωπικού τους. Ωστόσο, χρειάζονται περισσότερες ενέργειες ώστε να υπάρξει καλυτέρευση αυτού του κρίσιμου παράγοντα και να μπορέσουν να ανταγωνιστούν μέσα στη δύσκολη και μεταβαλλόμενη αρένα της βιομηχανίας των τηλεπικοινωνιών.el_GR
dc.format.extent96 σ. εικ., 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΕκπαίδευση ανθρώπινου δυναμικούel_GR
dc.subjectHuman Resource Developmentel_GR
dc.subjectHuman resource trainingel_GR
dc.subjectΑνάπτυξη ανθρώπινου δυναμικού
dc.titleΕκπαίδευση και ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού στις εταιρείες τηλεπικοινωνιών στην Κύπροel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractHuman resources are the most important asset of a business, particularly in the current difficult time period, at which they play a determining role in its survival. The knowledge and adequacy of human resources play an important role in the survival, development and success of every business. The knowledge of the human resources cannot be copied. We live in an era in which everything can be copied such as the technology and patents. However, the human factor and everything that relates to it such as ideas, experience and knowledge, are impossible to be copied. This is why the adequate knowledge and experience of the staff of a business contribute to the development of a competitive advantage for the business. Through staff training and development, every organisation can respond to the requirements and threats of a dynamic business environment, so as to stay afloat and increase its market share. This thesis focuses on the Telecommunications industry by examining three main “players”. The purpose is to investigate whether particular businesses have adequate training and development systems. In addition, whether they understand the importance of the systems concerned for their future prospects. On the other hand, the study continues to examine the views of the employees working in such businesses, whether they are satisfied with the practices followed and whether such practices enhance their performance and career. The first aim was achieved via questionnaires to Human Resources managers whereas the second aim, via the answers of employees in different types of questionnaires. It is encouraging that there is a satisfactory commitment towards the training and development of their staff. However, more actions need to be undertaken so as to improve this vital factor, so that businesses can compete in the difficult and fluctuating arena of the telecommunications industry.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record