Show simple item record

dc.contributor.advisorΜπάλιος, Δημήτριος
dc.contributor.authorΜπαλκαντζοπούλου, Βασιλική
dc.contributor.otherBalkantzopoulou, Vasiliki
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2015-03-06
dc.date.accessioned2015-03-12T11:35:06Z
dc.date.available2015-03-12T11:35:06Z
dc.date.copyright2015-02
dc.date.issued2015-03-12
dc.identifier.otherΤΡΑ-ΧΡΗ/2015/00184el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/1786
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΣτην παρούσα διπλωματική εργασία επιχειρούμε να εξετάσουμε αν και κατά πόσο συμβάλει η ύπαρξη και χρήση του e-banking στην εξέλιξη των τραπεζικών συναλλαγών. Η παρούσα εργασία αποτελείται από εννιά συνολικά κεφάλαια. Στα τρία πρώτα κεφάλαια, μαζί με το πρώτο κεφάλαιο της εισαγωγής, κάνουμε μία ιστορική αναδρομή στην πορεία του e-banking, αναφέρουμε τους προσδιοριστικούς παράγοντες που συμβάλλουν στην υιοθέτηση του e-banking καθώς και στη διείσδυση του στο ευρύ κοινό και στο τέταρτο κεφάλαιο μέσω γραφημάτων παρουσιάζονται οι σύγχρονες τάσεις του e-banking, οι σημαντικές εξελίξεις του στο διεθνή τραπεζικό χώρο με την Ελλάδα να εμφανίζει τη μικρότερη χρήση του η οποία όμως ακολουθεί ανοδικούς ρυθμούς. Στο πέμπτο κεφάλαιο γίνεται αναφορά στις υπηρεσίες που προσφέρει το internet banking ενώ στο έκτο κεφάλαιο επισημαίνονται τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα του internet banking από την πλευρά των ιδιωτών πελατών και των επιχειρήσεων αλλά και από την πλευρά των τραπεζών. Στο έβδομο κεφάλαιο γίνεται αναφορά για την ασφάλεια του internet banking. Εξηγούμε τους τρόπους με τους οποίους εξασφαλίζεται η ασφάλεια του χρήστη e-banking, αναφέρουμε τα συχνότερα είδη απειλών και επιθέσεων και παραθέτουμε οχτώ ενδεικτικές μεθόδους για να έχει ο χρήστης ασφαλέστερη πρόσβαση στην υπηρεσία e-banking. Στο όγδοο κεφάλαιο γίνεται μια έρευνα μέσω ερωτηματολογίων βασισμένη στη κλίμακα Likert, για να διαπιστωθεί κατά πόσον το internet banking λειτουργεί θετικά στα οικονομικά αποτελέσματα των τραπεζών, συμβάλει στην ικανοποίηση των πελατών των τραπεζών και κατά πόσον θεωρείται ασφαλές μέσο για τη διεκπεραίωση συναλλαγών. Η έρευνα απευθύνεται σε τραπεζικά στελέχη των τριών κύριων τραπεζικών ιδρυμάτων της Ελλάδας, της Εθνικής τράπεζας της Ελλάδος, της Alpha Bank και της Τράπεζας Πειραιώς. Τέλος, το ένατο κεφάλαιο, περιλαμβάνει την ανάλυση του ερωτηματολογίου, καθώς επίσης και τα συμπεράσματα που προκύπτουν από τα αποτελέσματα αυτού τα οποία δείχνουν την θετική επίδραση που έχει το internet banking, τόσο αναφορικά με την ίδια την τράπεζα, όσο και για τους πελάτες της.el_GR
dc.format.extent67 σ. εικ., 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectInternet Bankingel_GR
dc.titleΗ συμβουλή του internet banking στη βελτίωση και ανάπτυξη των τραπεζικών συναλλαγώνel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractIn this diplomatic study, we attempt to examine the contribution of the existence and use of e-banking in the evolution of banking transactions. The present essay consists of nine chapters. The first three chapters, including the first chapter of introduction, we do a historical review in the process of e-banking, we mention the determinants that contribute to the adoption and penetration of e-banking. In the fourth chapter, some graphs present the contemporary trends of e-banking, the significant developments in the international banking sector while Greece shows the least use of internet banking which, however, follows a rising rate. The fifth chapter refers to services that offered by internet banking while the sixth chapter highlights the advantages and disadvantages of internet banking on the part of private clients, businesses and banks. The seventh chapter refers to the safety of internet banking. We explain the ways that a user can ensure the safety of e-banking, we mention the most common types of threats and attacks we present eight illustrative methods that the user can have secure access to e-banking service. The eight chapter is a survey through questionnaires based on scale Likert, to determine whether the internet banking works positively on the financial results of banks, contributes to satisfaction of bank customers and whether it is considered reliable means of processing transactions. The research is aimed at bankers of the three main banks of Greece, National Bank of Greece, Alpha Bank and Piraeus Bank. Finally, the ninth chapter, includes the analysis of the questionnaire, as well as the conclusions drawn from its’ results. The results indicate the positive impact of e-banking with the bank and its customers.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record