Show simple item record

dc.contributor.advisorΣωκράτους, Μιχάλης
dc.contributor.authorΧαραλάμπους, Μάριος
dc.contributor.otherCharalampous, Marios
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2014-09-02
dc.date.accessioned2014-09-02T10:02:56Z
dc.date.available2014-09-02T10:02:56Z
dc.date.copyright2014-06
dc.date.issued2014-09-02
dc.identifier.otherMBA/2014/00234el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/1719
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΟι δημόσιες σχέσεις στις μέρες μας κατέχουν μια ιδιαίτερη θέση στον τομέα των επιχειρήσεων. Από το 1930 μέχρι και σήμερα έχουν γίνει τεράστια άλματα τόσο την Αμερική όσο και στην Ευρώπη. Το επάγγελμα των δημοσίων σχέσεων εξελίσσεται και γίνεται όλο και πιο αποτελεσματικό και απαραίτητο για κάθε επιχείρηση. Το μάρκετινγκ και η διαφήμιση είναι δύο άλλα τμήματα που έχουν αρκετά κοινά αλλά και διαφορές με τις δημοσιές σχέσεις, αρκετός κόσμος πιστεύει ότι μπορούν να λειτουργήσουν κάτω από την ίδια διαχείριση. Η χρήση διαδικτύου διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο στη όλη διαδικασία των δημοσίων σχέσεων, το ίδιο συμβαίνει και με τα Μ.Μ.Ε. Τα άτομα που εργάζονται ή ασχολούνται με τον τομέα αυτό αποτελούν το μέσο εξέλιξης του συγκεκριμένου κλάδου. Κάθε εταιρεία ή άτομο των δημοσίων σχέσεων θα πρέπει να γνωρίζει το πολιτιστικό περιβάλλον των γύρω του ώστε να υπάρχουν ομαλές σχέσεις. Στόχος της συγκεκριμένης διατριβής είναι να μελετηθούν κάποιοι τομείς των δημοσίων σχέσεων και μέσα από ερωτηματολόγιο να μάθουμε και να εξαγάγουμε συμπεράσματα και γνώμες που αφορούν την Κύπρο. Στην Κύπρο ο περισσότερος κόσμος δεν έχει κάποια ιδιαίτερη σχέση με τον συγκεκριμένο κλάδο. Αρκετές εταιρείες δεν έχουν καν τμήμα δημοσίων σχέσεων, αλλά οι εργαζόμενοι πιστεύουν ότι το συγκεκριμένο τμήμα είναι καλό να υπάρχει. Τέλος, συμπεραίνουμε ότι πρέπει να δημιουργηθούν τμήματα δημοσίων σχέσεων στις κυπριακές εταιρείες και να ενταχθούν μαθήματα προγραμμάτων εφαρμογής δημοσίων σχέσεων στην εκπαίδευση των εργαζομένων.el_GR
dc.format.extent60 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΔημόσιες σχέσεις -- Επιχειρήσειςel_GR
dc.subjectPublic relations -- Businessel_GR
dc.titleΔημόσιες σχέσεις και η γνώμη μερίδας Κυπρίωνel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractNowadays, public relations hold a special place in the business sector. From 1930 until today there have been huge strides, both in America and Europe. The profession of public relations evolves and becomes more effective and essential for any business. Marketing and advertising are two other sections that are quite similar and at the same time different to public relations; a lot of people believe that they can operate under the same management. The use of the Internet plays a key role in the whole process of public relations, the same happens with the media. Individuals working or dealing with this sector are the means of evolution of the industry. Any company or individual dealing with public relations should be aware of the cultural environment around him/her, so that normal relations can be maintained. The aim of this thesis is to study some areas of public relations and by the means of a questionnaire to learn and draw conclusions and opinions concerning Cyprus. In Cyprus most people do not have any special relationship with this industry. Several companies do not even have public relations department, but employees believe that such a department is good to exist in their company. Finally, we conclude that public relations departments should be included in Cypriot companies and classes implementing public relations programs should be added in the training of employees.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record