Repository logo
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Collections
  • Research Outputs
  • Projects
  • People
  • Statistics
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Ψηφιακό Αποθετήριο ΚΥΨΕΛΗ / Kypseli Digital Repository
  3. Theses / Διατριβές και Πτυχιακές Εργασίες
  4. Μεταπτυχιακές Διατριβές / Master Τheses
  5. Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
  6. Μέτρηση ικανοποίησης πελατών Παγκρήτιας Συναιτεριστικής Τράπεζας
 
  • Details
Options

Μέτρηση ικανοποίησης πελατών Παγκρήτιας Συναιτεριστικής Τράπεζας

Author(s)
Ταταρίδης, Πέτρος
Date Issued
2015-07-21
Faculty
Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης / Faculty of Economics and Management 
Abstract
Σε ένα διαρκώς μεταβαλλόμενο οικονομικό και επιχειρηματικό περιβάλλον, η έννοια της ικανοποίησης του πελάτη καθίσταται ποιο σημαντική από ποτέ. Καμία επιχείρηση δεν μπορεί να επιβιώσει μέσα σε αυτό το περιβάλλον, χωρίς ικανοποιημένους πελάτες.
Κατά συνέπεια η μέτρηση του βαθμού ικανοποίηση των πελατών καθίσταται καίριας σημασίας για την χάραξη των κατάλληλων στρατηγικών που θα επιτρέψουν την πληρέστερη κάλυψη των αναγκών των πελατών και εν τέλει θα συμβάλουν στην ανάπτυξη των ίδιων των επιχειρήσεων.
Στο πλαίσιο αυτό η παρούσα εργασία ασχολείται με την μέτρηση της ικανοποίησης των πελατών της Παγκρήτιας Συνεταιριστικής τράπεζας, με σκοπό να καταγράψει το βαθμό ικανοποίησης επιμέρους τμημάτων του πελατολογίου και να αναδείξει τις βασικές διαστάσεις ικανοποίησης.
Σε γενικές γραμμές η έρευνα αγορά που διενεργήθηκε αποκαλύπτει ότι οι πελάτες της Παγκρήτιας Συνεταιριστικής Τράπεζας είναι πολύ ικανοποιημένοι σε από τις προσφερόμενες υπηρεσίες της, ωστόσο σε επιμέρους τμήματα του πελατολογίου υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης.
Publisher
Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
Format
156 σ. εικ., 30 εκ.
Subjects

Ικανοποίηση πελατών

Customer satisfaction...

Παγκρήτια Συναιτεριστ...

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

MBA-2015-00367.pdf

Size

2.13 MB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):699f766f1ffdce3ea3cfc8d6057da119

  • Contact Us
  • Cookie settings
  • Open University of Cyprus
  • OUC Library
  • Policies
  • Accessibility and Data Protection

Find us on:

FacebookFacebook

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science - Powered by Dataly