Show simple item record

dc.contributor.advisorΝικολάου, Ντάϊνα
dc.contributor.authorΞενή, Άριστος
dc.contributor.otherXeni, Aristos
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2014-07-31
dc.date.accessioned2014-07-31T09:52:12Z
dc.date.available2014-07-31T09:52:12Z
dc.date.copyright2014-05
dc.date.issued2014-07-31
dc.identifier.otherMBA/2014/00223el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/1648
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ εργασία επιχειρεί να προσδιορίσει τα βασικά χαρακτηριστικά των στρατηγικών μάρκετινγκ προϊόντων ταχείας διακίνησης στον κλάδο των ποτών. Σκοπός της εργασίας είναι η διερεύνηση των βασικών χαρακτηριστικών της καταναλωτικής συμπεριφοράς που παρατηρείται σε αυτό τον κλάδο και η εξαγωγή χρήσιμων συμπερασμάτων. Μελέτη περίπτωσης της εργασίας είναι η εταιρεία KEO plc που δραστηριοποιείται με σημαντική επιτυχία στον κλάδο. Η μεθοδολογία που χρησιμοποιείται είναι η πρωτογενής έρευνα με τη χρήση δομημένων ερωτηματολογίων κλειστού τύπου. Παράλληλα σημαντικό ρόλο στη λήψη των δεδομένων έχει η συνέντευξη του διευθυντή μάρκετινγκ της εταιρίας KEO plc. Τα αποτελέσματα της έρευνας τονίζουν ότι υπάρχει σημαντική αφοσίωση των καταναλωτών στην κατηγορία τον ποτών, ωστόσο προτιμούν να δαπανούν σε μεγάλες υπεραγορές, αντί σε μικρότερα καταστήματα. Η οικονομική κρίση έχει πλήξει σε σημαντικό βαθμό την καταναλωτική δαπάνη λόγω της συρρίκνωσης του διαθέσιμου εισοδήματος. Η αναδιάρθρωση του πλάνου μάρκετινγκ της KEO plc οφείλει να βασιστεί στην ευέλικτη τιμολόγηση, στη διαφοροποιημένη προβολή των προϊόντων και στην ενίσχυση της αποκεντρωμένης διανομής των προϊόντων της.el_GR
dc.format.extent95 σ. πιν., 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΣτρατηγικές μάρκετινγκ προϊόντωνel_GR
dc.titleΤο μάρκετινγκ καταναλωτικών αγαθών ταχείας διακίνησης (FMCG) και πως εφαρμόζεται στον τομέα ποτών: Μελέτη KEO PLCel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThis thesis tries to explore the basic options of marketing FMCG in the beverages sector. The aim of the research is to understand consumers’ behavior in this sector. ΚΕΟ plc, a company that operates within the FMCG industry, is treated as a case study for the purpose of this report. The methodology is based on primary research through the use of a closed type questionnaire. Additionally an interview of the KEO plc marketing manager gave important insights. According to the results, FMCG consumers have significant loyalty towards the products. Furthermore, they prefer to shop from hypermarkets rather than small shops, whereas the economic crisis has diminished their disposable income. Therefore, KEO,s marketing plan ought to be based on a differentiated promotion effort, flexible pricing and decentralized distribution of their products.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record