dc.contributor.advisor | Καλλές, Δημήτριος | |
dc.contributor.author | Σταμάτης, Ευθύμιος | |
dc.contributor.other | Stamatis, Efthymios | |
dc.coverage.spatial | Κύπρος | el_GR |
dc.date.accessioned | 2014-07-29 | |
dc.date.accessioned | 2014-07-30T11:33:05Z | |
dc.date.available | 2014-07-30T11:33:05Z | |
dc.date.copyright | 2014-05 | |
dc.date.issued | 2014-07-30 | |
dc.identifier.other | ΠΛΗ/2014/00126 | el_GR |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11128/1643 | |
dc.description | Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές. | el_GR |
dc.description.abstract | Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή έχει ως στόχο την μετατροπή μίας εφαρμογής (RLGame) που κάνει
χρήση τεχνολογίας τεχνητής νοημοσύνης και εκτελείται σε περιβάλλον windows χωρίς την
δυνατότητα παιχνιδιού ανθρώπου - υπολογιστή, σε μία εφαρμογή (mRLGame) που εκτελείται σε
περιβάλλον Android, κάνει χρήση γραφικών και υποστηρίζει παιχνίδι μεταξύ υπολογιστή και
ανθρώπου.
Η παρούσα διατριβή εστιάζει στις περιοχές της Τεχνητής Νοημοσύνης και της Τεχνολογίας Λογισμικού
και ειδικότερα στην ανάπτυξη παιχνιδιών που χρησιμοποιούν σκακιέρα σε περιβάλλον Android και
τεχνολογία Ενισχυτικής Μάθησης.
Στα πλαίσια της παρούσας διατριβής πραγματοποιήθηκαν τα ακόλουθα:
1. η μελέτη προηγούμενων υλοποιήσεων ώστε να γίνει κατανοητό πως λειτουργεί η ενισχυτική
μάθηση και γενικότερα η τεχνητή νοημοσύνη όπως και η εκμάθηση νέων τεχνολογιών όπως η
java και η ανάπτυξη εφαρμογών σε περιβάλλον Αndroid και ειδικότερα παιχνιδιών.
2. η σχεδίαση και υλοποίηση της εφαρμογής mRLGame με χρήση της βιβλιοθήκης ενισχυτικής
μάθησης RL-Lib προϊόν προγενέστερης μεταπτυχιακής διπλωματικής εργασίας, σε περιβάλλον
Αndroid με παράλληλη προσθήκη του γραφικού περιβάλλοντος, της επικοινωνίας γραφικού
περιβάλλοντος και του χρήστη και της δυνατότητας παιχνιδιού μεταξύ ανθρώπου και
υπολογιστή.
3. η δοκιμή της εφαρμογής σε διάφορες κινητές πλατφόρμες πάνω σε πραγματικό υλικό και σε
προσομοιωτές όπου ελέγχτηκε το παιχνίδι σχετικά με την συμβατότητα του σε διαφορετικού
τύπου υλικό, όπως και σχετικά με την ορθότητα υπολογισμού των κινήσεων του υπολογιστή
παίκτη. | el_GR |
dc.format.extent | vii, 68 σ. εικ., 30 εκ. | el_GR |
dc.language | gr | el_GR |
dc.language.iso | gr | el_GR |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/closedAccess | el_GR |
dc.subject | Τεχνολογία Τεχνητής Νοημοσύνης | el_GR |
dc.title | Κατασκευή παιχνιδιού σε κινητή πλατφόρμα και ενσωμάτωση μηχανισμών τεχνητής νοημοσύνης | el_GR |
dc.type | Μεταπτυχιακή Διατριβή | el_GR |
dc.description.translatedabstract | The goal of this dissertation is to convert a game application (RLGame) that makes use of reinforcement
learning, is designed for a standard desktop platform and does not support games between human player
and computer player to an Android game application (mRLGame) that uses graphics and allows games
between a human player and a computer player.
This dissertation draws on Artificial Intelligence and Software Engineering.
In the framework of this dissertation the following activities where completed:
1. Research of previous implementations of the game so as to learn how reinforcement learning is
functioning (more generally, an introduction to some artificial intelligence was carried out). New
technologies had to be mastered, like Java programming and Android application development.
2. The new mRLGame Android application was designed and created using a reinforcement learning
library (RL-Lib), which was the product of an earlier dissertation. To the new application a GUI had
to be added to support the functionality between a human and a computer player.
3. The new application was tested in various Android mobile platforms, using hardware or virtual
devices, so as to test it for compatibility issues and to demonstrate the effectiveness of the artificial
intelligence mechanism. | el_GR |
dc.format.type | pdf | el_GR |