Βαθμός ικανοποίησης των πελατών της Ο.Π.Α.Π. Α.Ε. απο τις υπηρεσίες της
Abstract
Η εξέλιξη της ικανοποίησης των καταναλωτών στην σύγχρονη κοινωνία είναι πολυδιάστατη και ραγδαίως αναπτυσσόμενη. Σε αυτό το περιβάλλον καλείται πλέον η επιχείρηση να αναπτυχθεί και να δραστηριοποιηθεί. Θα αναπτύξουμε την περίπτωση της Ο.Π.Α.Π. Α.Ε. και τις παρεχόμενες από αυτήν υπηρεσίες στοιχηματισμού που προσφέρει στους έλληνες παίχτες. Θα εξετάσουμε κατά πόσο εφαρμόζει τακτικές και μεθόδους που προτείνονται από διάφορες θεωρητικές προσεγγίσεις και εάν αυτές αποδίδουν, σε ποιο βαθμό και με ποίο τρόπο.
Η εργασία προωθεί μέσω της ανάπτυξης μίας πρωτογενούς έρευνας, με την ανάπτυξη και κατάρτιση ερωτηματολογίων, να φωτίσει τα διάφορα θέματα που έχουν τεθεί μέχρι τώρα για το επίπεδο υπηρεσιών που παρέχεται από μία εταιρία παροχής υπηρεσιών στο χώρο του στοιχηματισμού. Θα πρέπει να ληφθεί σοβαρά υπόψη και ο χώρος στον οποίο έχει αναπτυχθεί η έρευνα και στις ιδιαιτερότητες που παρουσιάζει ο ελλαδικός χώρος. Τα ανωτέρω μετά την καταγραφή των απαντήσεων έχουν αναλυθεί και παρουσιασθεί με την χρήση οικονομετρικών μοντέλων, τα οποία μας βοηθούν να οδηγηθούμε στην ορθή και ασφαλή παρουσίαση αποτελεσμάτων και συμπερασμάτων.
Τα αποτελέσματα από την χρήση των ερωτηματολογίων σε πολλούς τομείς επιβεβαιώνουν θεωρίες της διεθνούς βιβλιογραφίας, σε πολλά σημεία όμως παρουσιάζουν ενδιαφέρουσες αποκλίσεις από αυτήν. Αναπτύσσουμε τους προσδιοριστικούς παράγοντες που επηρεάζουν την διαδικασία της «ικανοποίησης του καταναλωτή», επιβεβαιώνοντας την διεθνή βιβλιογραφία. Στην συνέχεια όμως γίνεται και μία παρουσίαση των αποτελεσμάτων για τους τομείς που επιδρά η ύπαρξη της «ικανοποίησης», στις οποίες έχουμε την ύπαρξη σχέσεως επίδρασης μεταξύ της λειτουργίας της «διάδοσης» και της «πιστότητας» όχι όμως και την ύπαρξη σχέσεως για την λειτουργίας της «πρόθεσης αλλαγής».