Show simple item record

dc.contributor.advisorΡεφανίδης, Ιωάννης
dc.contributor.authorΣιβένα, Σοφία
dc.contributor.otherSivena, Sofia
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2014-03-27
dc.date.accessioned2014-03-27T11:05:24Z
dc.date.available2014-03-27T11:05:24Z
dc.date.copyright2013-12
dc.date.issued2014-03-27
dc.identifier.otherΠΛΗ/2013/00104el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/1472
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΣτη σημερινή εποχή, έχει εδραιωθεί η άποψη πως ο εκπαιδευτικός και οι γονείς λαμβάνουν ενεργό ρόλο στην εκπαιδευτική αντιμετώπιση ενός μαθητή ΑμεΑ και ιδιαίτερα ενός αυτιστικού παιδιού, χρησιμοποιώντας όλο και πιο εξελιγμένες μεθόδους μάθησης, που η επιστημονική έρευνα προτείνει. Κάθε νέα σχολική χρονιά αποτελεί μια πρόκληση για κάθε δάσκαλο, ο οποίος θα είναι υπεύθυνος για την εκπαίδευση και διαπαιδαγώγηση μιας ομάδας παιδιών με αναπτυξιακές και μαθησιακές ικανότητες και ανάγκες. Μέλος της ομάδας αυτής μπορεί να είναι και ένα παιδί με Διάχυτη Αναπτυξιακή Διαταραχή (ΔΑΔ) που παρουσιάζει διάφορες δυσκολίες και ιδιαιτερότητες. Για το λόγο αυτό θεωρήθηκε απαραίτητη η μελέτη των χαρακτηριστικών αυτών των παιδιών και αναλύθηκε στο κυρίως μέρος της εργασίας μας. Τα τελευταία χρόνια όπου η τεχνολογία της επικοινωνίας και της πληροφορίας είναι παντού παρούσα, η τεχνολογία των πολυμέσων ανοίγει ένα νέο δρόμο για τη μάθηση με βάση την προσωπική ανακάλυψη και εμπειρία. Έχει μελετηθεί και διαπιστωθεί ότι η χρήση ψηφιακών μεθόδων στην εκπαιδευτική διαδικασία προωθεί τη διαδραστικότητα και την εξασθένιση των εντάσεων, προωθεί επίσης ενεργητικά εκπαιδευτικά μοντέλα και προσφέρει νέες δυνατότητες επικοινωνίας, συνεργασίας και συμβάλλει δημιουργικά στη διαδικασία της μάθησης. Στο παραπάνω πλαίσιο η διπλωματική εργασία αναλύει θέματα που αφορούν ορισμούς όπως η διδασκαλία, οι εκπαιδευτικοί ρόλοι, η ηλεκτρονική μάθηση αλλά και ο εκπαιδευτικός σχεδιασμός. Με βάση τη θεωρία και τη μελέτη υλοποιήθηκε για τους σκοπούς της εργασίας ένα ψηφιακό μάθημα με τη χρήση του εργαλείου LAMS το οποίο περιέχει διαδραστικές ασκήσεις και βίντεο και αφορά την ανάπτυξη των δεξιοτήτων των παιδιών σε βασικές έννοιες μαθηματικών, με απλές πράξεις πρόσθεσης και αφαίρεσης. Ολοκληρώνεται η παρούσα εργασία με το ερευνητικό μέρος που σχεδιάστηκε για να ανακαλύψει την απήχηση των ψηφιακών μεθόδων, αλλά και πιο συγκεκριμένα την απήχηση του ψηφιακού μαθήματος των μαθηματικών που δημιουργήθηκε μέσω της πλατφόρμας του LAMS . Ερευνάται η αποτελεσματικότητα των μεθόδων που χρησιμοποιήθηκαν και από πλευράς σχεδιασμού, αλλά και από πλευράς αποτελεσματικότητας και χρηστικότητας του περιβάλλοντος της εφαρμογής.el_GR
dc.format.extentvii, 109 σ. πιν. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectLearning Activity Management System -- Asperger Syndromeel_GR
dc.titleΔημιουργία On Line μαθήματος μαθηματικών με τη χρήση του εργαλείου LAMS (Learning Activity Management System) για μαθητές Aspergerel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractNowadays, it is established that teachers and parents play an active role in the educational approach towards a disabled student, especially an autistic child, applying increasingly sophisticated ways of learning, as new research suggests. Every new school year, teachers face challenges, as they are responsible for training and educating a group of children with developmental and learning abilities and needs. Members of the above group can be children with Pervasive Developmental Disorder (PDD) which presents various difficulties and peculiarities. For this reason, it was considered necessary to study the characteristics of these children in the main part of the current paper. In recent years, there has been such an explosion of communication and information technology that has new avenues for learning, based on personal experience and discovery. Researchers have found that the use of digital methods in educational learning helps in interactivity and weakening of tensions as well as offering new means of communication, cooperation and contributing creatively to the learning process. This diplomatic work discusses issues related to definitions such as teaching roles, e-learning and educational planning. Based on theory and study, a lesson with digital content using LAMPS tool and containing interactive exercises and videos, has been implemented. It concerns skills deployment of children in basic mathematics (addition, subtraction). This work concludes with the research part that is designed to discover the impact of digital methods, specifically the impact of mathematics lessons that was developed through the LAMS platform. Finally, the effectiveness of the methods that have been used, is being investigated both from the view of design and also the effectiveness and usability of the application context.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record