Έλεγχος, επιτήρηση και αξιολόγηση πωλητών-Ρόλος και σημασία για τους πωλητές και την επιχείρηση
Abstract
Η διατριβή με τίτλο «Έλεγχος, επιτήρηση και αξιολόγηση πωλητών – Ρόλος και σημασία για τους πωλητές και την επιχείρηση», έχει στόχο να αναλύσει σε θεωρητικό υπόβαθρο τα βασικά χαρακτηριστικά του ελέγχου και της αξιολόγησης, να αναδείξει τη σπουδαιότητα τους τόσο για την επιχείρηση όσο και για τους υπαλλήλους, να αναλύσει τις μεθόδους, τα προβλήματα, αλλά και τις προϋποθέσεις για επιτυχημένο έλεγχο και αξιολόγηση.
Για να μπορέσει να τεκμηριωθεί η θεωρητική ανάλυση έγινε και εμπειρική έρευνα στην εταιρεία τηλεπικοινωνιών ΜΤΝ. Όταν έγινε η ανάλυση των ερωτηματολογίων, και συνεντεύξεις στον Interior Controller και στο Quality & Training Manager, τα αποτελέσματα ξεκάθαρα φανέρωσαν, ότι τα δύο αυτά εργαλεία του ελέγχου και της αξιολόγησης είναι πολύ σημαντικά για την ανάπτυξη της ΜΤΝ και ότι όντως συνδέονται άμεσα με το σύστημα αμοιβής της εταιρείας. Επίσης καταλήγουμε στο συμπέρασμα που αναφέρεται σε πολλά σημεία της βιβλιογραφίας, ότι η αξιολόγηση αποτελεί κίνητρο για τους εργαζομένους και ότι η θετική ανατροφοδότηση γεμίζει τους υπαλλήλους με αυτοπεποίθηση και θέληση για περισσότερη εργασία.