Η συμπεριφορά της κύπριας καταναλώτριας στα προϊόντα πολυτελείας
Προβολή/ Άνοιγμα
Ημερομηνία
2013-08-01Συγγραφέας
Παπαδοπούλου, Αθηνά
Μεταδεδομένα
Εμφάνιση πλήρους εγγραφήςΕπιτομή
Η μελέτη έχει ως στόχο να διερευνήσει τον τρόπο με τον οποίο η Κύπρια Γυναίκα αντιλαμβάνεται την έννοια της πολυτέλειας και των πολυτελών προϊόντων, καθώς επίσης και τα κίνητρα που βρίσκονται πίσω από την αγορά και κατανάλωση των προϊόντων πολυτελείας. Σύμφωνα με την έρευνα οι Κύπριες καταναλώτριες αντιλαμβάνονται την πολυτέλεια ως κάτι επιλεκτικό, με καλύτερη ποιότητα το οποίο φανερώνει πλούτο. Η συχνότητα αγοράς των προϊόντων πολυτελείας συμβάλλει σημαντικά στην αντίληψη των καταναλωτών για την πολυτέλεια. Περαιτέρω, η έρευνα κατέδειξε ότι οι Κύπριες καταναλώτριες αγοράζουν προϊόντα πολυτελείας για λόγους όπως η επιδεικτική κατανάλωση, η μοναδικότητα, η ένταξη σε μια κοινωνική ομάδα, η ηδονή και η ποιότητα.