Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Αρχική
  •  Πλοήγηση 
    • Κοινότητες & Συλλογές
    • Ανά ημερομηνία δημοσίευσης
    • Συγγραφείς
    • Τίτλοι
    • Λέξεις κλειδιά
    • Με αριθμό έκδοσης
  • Language elLanguage en
  •  Σύνδεση 
    • Σύνδεση
    Προβολή τεκμηρίου 
    • Αρχική
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Πληροφοριακά και Επικοινωνιακά Συστήματα (ΕΛΛ) / Information and Communication Systems (in Greek)
    • Προβολή τεκμηρίου
    •   Αρχική
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Πληροφοριακά και Επικοινωνιακά Συστήματα (ΕΛΛ) / Information and Communication Systems (in Greek)
    • Προβολή τεκμηρίου
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Διερεύνηση παραγόντων για την υιοθέτηση και χρήση των social media στη βασική εκπαίδευση στην Ελλάδα

    Thumbnail
    Προβολή/Άνοιγμα
    ΠΛΗ-2013-00072.pdf (2.675Mb)
    Ημερομηνία
    2013-07-01
    Συγγραφέας
    Γεωργάκαινας, Χαράλαμπος
    Μεταδεδομένα
    Εμφάνιση πλήρους εγγραφής
    Επιτομή
    Τα τελευταία χρόνια, παρατηρείται μια ραγδαία πρόοδος στις τεχνολογίες του Web 2.0 και ειδικότερα στα κοινωνικά μέσα. Καθημερινά, πολλοί άνθρωποι και ιδιαίτερα νέοι, γίνονται μέλη σε δικτυακές κοινότητες με σκοπό να επικοινωνήσουν, να κάνουν φίλους, να εκφραστούν σε ένα μεγάλο και διεθνές ακροατήριο. Η εκπαίδευση δεν θα μπορούσε να μείνει ανεπηρέαστη από αυτήν την πρόοδο. Η «Γενιά του Διαδικτύου» βρίσκεται στα σχολεία και είναι πλέον απαραίτητος ένας νέος τρόπος διδασκαλίας και μάθησης, που θα βασίζεται στις τεχνολογίες Πληροφορικής και Υπολογιστών, για τους μαθητές που σε λίγα χρόνια θα αποτελέσουν τους πολίτες της Κοινωνίας της Πληροφορίας. Ο σκοπός αυτής της εργασίας είναι να εξεταστούν οι παράγοντες που επηρεάζουν τους εκπαιδευτικούς στην ένταξη των εφαρμογών του Web 2.0 και ειδικότερα των κοινωνικών μέσων, στις τάξεις τους. Για το σκοπό αυτό, έγινε μια έρευνα σε Έλληνες εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας και της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Η έρευνα αποτελούνταν από τρία μέρη: Αρχικά, έξι εκπαιδευτικοί έδωσαν συνεντεύξεις όπου διατύπωσαν τις απόψεις τους για την χρήση των κοινωνικών μέσων στις τάξεις τους. Μετά από αυτό το τμήμα της ποιοτικής έρευνας, δημιουργήθηκε ένα μοντέλο που βασίστηκε σε 7 πιθανούς παράγοντες που επηρεάζουν την πρόθεση συμπεριφοράς των εκπαιδευτικών, στην ένταξη κοινωνικών μέσων στα μαθήματά τους. Κατόπιν ξεκίνησε το δεύτερο μέρος, η ποσοτική έρευνα. 207 Έλληνες εκπαιδευτικοί, από όλες τις γεωγραφικές περιφέρειες, απάντησαν σε ένα online ερωτηματολόγιο. Αφού ολοκληρώθηκε η επεξεργασία των αποτελεσμάτων, έφτασε το τρίτο μέρος της έρευνας, που ήταν η εξεύρεση και η παρουσίαση κάποιων εκπαιδευτικών σεναρίων, κάποιων εκπαιδευτικών και κάποιων σχολείων που ήδη χρησιμοποιούν κοινωνικά μέσα. Η έρευνα έδειξε ότι οι Έλληνες εκπαιδευτικοί προτίθενται να χρησιμοποιήσουν κοινωνικά μέσα στις τάξεις τους αλλά διατηρούν ακόμα κάποιες επιφυλάξεις. Αυτές οι επιφυλάξεις μπορούν να μειωθούν καθώς οι νεότεροι ηλικιακά εκπαιδευτικοί είναι καλά εκπαιδευμένοι και εξοικειωμένοι με τα κοινωνικά μέσα. Η δυναμική που μεταφέρουν οι «Digital Natives» και οι απαιτήσεις της Κοινωνίας της Πληροφορίας, είναι πιθανοί λόγοι που θα αλλάξουν το στυλ της εκπαίδευσης που όλοι γνωρίζουμε, σε μια νέα μορφή, στην Εκπαίδευση 2.0.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/1207
    Συλλογές
    • Πληροφοριακά και Επικοινωνιακά Συστήματα (ΕΛΛ) / Information and Communication Systems (in Greek)

    Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

    Ταχ, Κιβ. 12794,

    2252, Λατσιά

    Κύπρος

    Τηλ.: +357 22 411600

    Φαξ.: +357 22 411601

    • Βοήθεια
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
    • Βιβλιοθήκη ΑΠΚΥ
    • Πολιτικές
    • Προσβασιμότητα και Προστασία Δεδομένων

    Βρείτε μας στο:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    Το έργο eUniversity συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Aνάπτυξης (ΕΤΠΑ) και από Εθνικούς πόρους κατά την Προγραμματική Περίοδο 2007-2013

     

    Πλοήγηση

    Όλο το ΑποθετήριοΚοινότητες & ΣυλλογέςΑνά ημερομηνία δημοσίευσηςΣυγγραφείςΤίτλοιΛέξεις κλειδιάΜε αριθμό έκδοσηςΑυτή η συλλογήΑνά ημερομηνία δημοσίευσηςΣυγγραφείςΤίτλοιΛέξεις κλειδιάΜε αριθμό έκδοσης

    Ο λογαριασμός μου

    ΣύνδεσηΕγγραφή

    Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

    Ταχ, Κιβ. 12794,

    2252, Λατσιά

    Κύπρος

    Τηλ.: +357 22 411600

    Φαξ.: +357 22 411601

    • Βοήθεια
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
    • Βιβλιοθήκη ΑΠΚΥ
    • Πολιτικές
    • Προσβασιμότητα και Προστασία Δεδομένων

    Βρείτε μας στο:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    Το έργο eUniversity συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Aνάπτυξης (ΕΤΠΑ) και από Εθνικούς πόρους κατά την Προγραμματική Περίοδο 2007-2013