Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΖαχαρίας, Παναγιώτης
dc.contributor.authorΧατζηπαρασκευαΐδου, Ιωάννα
dc.contributor.otherChatziparaskevaidou, Ioanna
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2012-11-05
dc.date.accessioned2012-11-05T09:29:17Z
dc.date.available2012-11-05T09:29:17Z
dc.date.copyright2012-05
dc.date.issued2012-11-05
dc.identifier.otherΠΛΗ/2012/00055el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/1085
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ διπλωματική αυτή εργασία, στηρίζεται στον σχεδιασμό ψηφιακών παιχνιδιών για την εκμάθηση της γεωγραφίας και εφαρμόστηκε σε οχτώ δημοτικά σχολεία του νομού Πέλλας υπό την επίβλεψη του καθ. Παναγιώτη Ζαχαριά. Στόχος της εργασίας είναι η μελέτη, η συγκριτική ανάλυση και αξιολόγηση εναλλακτικών μορφών του ψηφιακού παιχνιδιού (σε 3D και 2D μορφή) για εκμάθηση γεωγραφίας σε παιδιά δημοτικού. Επίσης συμπερασματικά θα οδηγηθούμε στις επιπτώσεις των παραπάνω εναλλακτικών μορφών ψηφιακού παιχνιδιού όσον αφορά στη μαθησιακή αποτελεσματικότητα, την εσωτερική παρακίνηση για μάθηση και την εμπειρία χρήστη. Για την μελέτη αυτή, αναπτύχθηκε ένα παιχνίδι σε δισδιάστατη και τρισδιάστατη μορφή, του οποίου το γνωστικό πεδίο αφορά τους νομούς της Ελλάδας διαχωρισμένους στα γεωγραφικά διαμερίσματα της χώρας.el_GR
dc.format.extent87 σ. εικ., 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.subjectΨηφιακά παιχνίδια -- Σχεδιασμόςel_GR
dc.subjectDesign of digital gamesel_GR
dc.titleΣχεδίαση ψηφιακού παιχνιδιού για εκμάθηση γεωγραφίας σε δημοτικά σχολεία: Η διερεύνηση της επίπτωσης σε επίπεδο μαθησιακής αποτελεσματικότητας, παρακίνησης των μαθητών και εμπειρίας χρήστηel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThis study is based on the design of digital games for learning geography and implemented in eight primary schools in Pella under the supervision of Prof. Panagiotis Zaxarias. The aim of this study is to evaluate the comparative analysis and evaluation of alternative forms of digital game (in 3D and 2D formats) for learning geography in primary school children. Also in conclusion would lead to the effects of these alternative forms of digital game for the learning efficacy, intrinsic motivation for learning and user experience. For this study, a game developed in two-dimensional and three-dimensional form, of which the field of knowledge to prefectures of Greece split into geographic regions of the country.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής