Σύστημα για παιχνίδια στρατηγικής: Αρχιτεκτονική επανασχεδίαση με στόχο το διαχωρισμό του μηχανισμού μάθησης απο το μηχανισμό κινήσεων
Προβολή/ Άνοιγμα
Ημερομηνία
2012-11-05Συγγραφέας
Γαβαλάς, Νικόλαος
Μεταδεδομένα
Εμφάνιση πλήρους εγγραφήςΕπιτομή
O σκοπός της παρούσας διατριβής είναι η τεχνική συντήρηση υπάρχουσας υλοποίησης του συστήματος διεξαγωγής παιχνιδιών του παιχνιδιού στρατηγικής RLGame.
Το RLGame είναι ένα παιχνίδι στρατηγικής που παίζεται ανάμεσα σε δύο παίκτες χρησιμοποιώντας πιόνια που κινούνται πάνω σε μία επιφάνεια τύπου «σκακιέρας». Η υλοποίηση του συστήματος έχει γίνει σε γλώσσα προγραμματισμού Java και χρησιμοποιεί τεχνικές Ενισχυτικής Μάθησης (Reinforcement Learning) και Νευρωνικών Δικτύων (Neural Networks) στην προσπάθεια βελτίωσης της τακτικής του.
Η παρούσα διατριβή εστιάζει στις περιοχές της Τεχνητής Νοημοσύνης και της Τεχνολογίας Λογισμικού.
Στα πλαίσια της παρούσας διατριβής πραγματοποιήθηκαν τα ακόλουθα:
1. η μελέτη σκοπιμότητας της επανασχεδίασης και επανυλοποίησης του RLGame με χρήση συστημάτων (πλατφορμών) περιγραφής και ανάπτυξης παιχνιδιών ανοιχτού κώδικα ή πλατφορμών/παραδειγμάτων μηχανικής μάθησης.
2. η επανασχεδίαση της αρχιτεκτονικής του συστήματος ή/και των δομών δεδομένων έτσι ώστε η υλοποίηση του παιχνιδιού (game logic) και η υλοποίηση της Ενισχυτικής Μάθησης να αποτελούν ξεχωριστά τμήματα
3. η ολοκλήρωση του υποσυστήματος μάθησης που προέκυψε από τον διαχωρισμό των τμημάτων του RLGame με υλοποίηση άλλου παιχνιδιού στρατηγικής.