Τάλιας, ΜιχαήλΜυλωνάς, ΘεμιστοκλήςΘεμιστοκλήςΜυλωνάςMylonas, Themistoclis2016-03-082016-03-092024-08-262016-03-092015-122016-03-09ΔΜΥ/2015/00329https://kypseli.ouc.ac.cy/handle/11128/3173Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.Το μάρκετινγκ στο χώρο της Οδοντιατρικής περιλαμβάνει το σχεδιασμό, το μάνατζμεντ και την επικοινωνία μεταξύ γιατρού - ασθενή για την απόδοση αξίας στις προσφερόμενες υπηρεσίες. Σκοπός της εργασίας αυτής ήταν να καταγράφεί η σχέση των ιδιωτών Οδοντιάτρων με το ιδιωτικό ή το κοινωνικό μάρκετινγκ και με ποια μέσα την εκφράζουν αυτήν για την αντιμετώπιση της οικονομικής κρίσης. Μεθοδολογία: Η συλλογή δεδομένων έγινε μέσα απο ερωτηματολόγιο και κατόπιν έγινε σύγκριση με την διεθνή εμπριτία. Το δείγμα αποτέλεσαν Οδοντιάτροι Θεσσαλονίκης, Αθήνας και Κρήτης (Ιεράπετρα-Ηρακλέιου). Η περιγραφική στατιστική βοήθησε να αναδειχθούν οι τυχόν διαφορές μεταξύ των πόλεων, ενώ συσχετισμοί έγιναν ανάμεσα στις ηλικίες και τη χρήση του μάρκετινγκ, όπως και του φύλλου και του μάρκετινγκ.158 σ. εικ., 30 εκ.grinfo:eu-repo/semantics/openAccessΙδιωτικό μάρκετινγκPrivate marketingΚοινωνικό μάρκετινγκSocial marketingΙδιωτικό και κοινωνικό μάρκετινγκ σε περίοδο οικονομικής κρίσηςΜεταπτυχιακή Διατριβήpdf