Κλεάνθους, ΠάριςΑνδριανάκη, ΔήμητραΔήμητραΑνδριανάκηAndrianaki, Demetra2024-12-032024-12-032024-12-032024-05ΔΤΠ/2024/00295https://kypseli.ouc.ac.cy/handle/11128/7431Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.Στο σύγχρονο αβέβαιο επιχειρηματικό περιβάλλον, για να επιβιώσει μια επιχείρηση, πρέπει να λειτουργεί βάσει μελετημένης στρατηγικής, η οποία αποτυπώνεται μέσω του επιχειρηματικού πλάνου. Στόχος της παρούσας διατριβής είναι να αναλύσει το σχεδιασμό και την υλοποίηση ενός business plan για ένα νέο ηλεκτρονικό κατάστημα αθλητικών ειδών και ειδικά μελετάται η περίπτωση του ηλεκτρονικού καταστήματος αθλητικών ειδών “SportsWear”. Στο πρώτο κεφάλαιο παρουσιάζεται μία σύντομη εισαγωγή και στο δεύτερο κεφάλαιο παρουσιάζεται η βιβλιογραφική ανασκόπηση όπου παρουσιάζεται η σημασία του business plan στην ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου και της ηλεκτρονικής επιχείρησης, εξετάζοντας την έννοια του ηλεκτρονικού εμπορίου και τον ρόλο του στη σύγχρονη οικονομία. Στη συνέχεια, εξετάζεται ο ρόλος της τεχνολογίας στην ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου και αναλύονται νέες ορολογίες οι οποίες επικρατούν στις μέρες μας όπως ψηφιακή οικονομία (Digital Economy), Digital Economy and Society Index (DESI), εξηγείται τι είναι η ψηφιακή σύγκλιση των Ευρωπαϊκών Χωρών και τι είναι η Digital Single Market. Εν κατακλείδι, εξηγείται πως η εδραίωση του ηλεκτρονικού εμπορίου, είναι μια τεράστια ευκαιρία ανάπτυξης για τη χώρα μας και τους επιχειρηματίες της. Επίσης, παρουσιάζεται το digital marketing ως μια ευκαιρία για απόκτηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος, σε συνάρτηση με την κατάρτιση της κατάλληλης στρατηγικής marketing. Στο τρίτο κεφάλαιο παρουσιάζεται το business plan της “SportsWear” το οποίο αρχικά παρουσιάζει την επιχείρηση, ποιο είναι το όραμα, η αποστολή, οι αξίες και οι στόχοι της. Εξηγείται ποια είναι η ευκαιρία την οποία εκμεταλλεύεται η συγκεκριμένη εταιρεία και παρουσιάζεται το μοντέλο της επιχείρησης. Αναλύεται η κατάσταση του περιβάλλοντος της επιχείρησης με τη μέθοδο Pestel, με την ανάλυση των 5 δυνάμεων του Porter, με την SWOT analysis και τέλος με την TOWS analysis. Στη συνέχεια αναλύεται η στρατηγική της επιχείρησης και το marketing plan, καθώς παρουσιάζεται η αγορά στην οποία θα δραστηριοποιηθεί η επιχείρηση, γίνεται τμηματοποίηση της αγοράς, αναλύεται η διαφοροποίησή της, η τοποθέτησή της και παρουσιάζεται ο χάρτης τοποθέτησης, καθώς επίσης αναλύονται η στρατηγική πωλήσεων, η στρατηγική μάρκετινγκ και το μίγμα μάρκετινγκ. Στη συνέχεια ερευνώνται οι απαιτούμενες άδειες για τη λειτουργία του ηλεκτρονικού καταστήματος και η διαδικασία ίδρυσης της επιχείρησης, βάσει του σημερινού νομικού πλαισίου στην Ελλάδα. Παρουσιάζονται οι πηγές χρηματοδότησης και αναλύονται οι κίνδυνοι και τα μέτρα που λαμβάνονται για πρόβλεψη και ελαχιστοποίηση των κινδύνων. Εν τέλει παρουσιάζεται η πρωτογενής έρευνα η οποία διεξήχθη στα πλαίσια της παρούσας διατριβής και η οποία είναι ένα χρήσιμο εργαλείο για κάθε νέο επιχειρηματία ο οποίος σκοπεύει να δραστηριοποιηθεί στο ηλεκτρονικό εμπόριο αθλητικών ειδών. Η εμπειρία μας από αυτήν τη διατριβή καταδεικνύει ότι το business plan αποτελεί θεμέλιο λίθο για την ανάπτυξη και την επιτυχή λειτουργία μιας επιχείρησης στον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου αθλητικών ειδών. Καταλήγοντας, η συνεκτική ανάλυση, η στρατηγική κατεύθυνση και η αντίληψη των ευκαιριών και κινδύνων είναι κρίσιμες πτυχές για τη διασφάλιση της βιωσιμότητας και της επιτυχίας σε αυτόν τον ανταγωνιστικό τομέα.177 σ., 30 εκ.grinfo:eu-repo/semantics/openAccessΣχεδιασμός και υλοποίηση ενός business plan για ένα ηλεκτρονικό κατάστημα αθλητικών ειδών: Μελέτη περίπτωσης για τη δημιουργία του ηλεκτρονικού καταστήματος «SportsWearΜεταπτυχιακή Διατριβήpdf