2024-04-242024-04-24https://crisdev.ouc.ac.cy/handle/3000/155Ο Κωνσταντίνος Λεωνίδου είναι Καθηγητής Μάρκετινγκ και Διοίκησης Επιχειρήσεων στη Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης του Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου. Είναι κάτοχος Διδακτορικού (Ph.D.) στο αντικείμενο Μάρκετινγκ και Στρατηγική από το Πανεπιστήμιο του Leeds (2009), MBA από το Πανεπιστήμιο του Cardiff (2006) και προπτυχιακού διπλώματος (BA) στη Διοίκηση Επιχειρήσεων από το Πανεπιστήμιο του Middlesex (2004). Τα κύρια ερευνητικά και διδακτικά ενδιαφέροντα του Καθηγητή Λεωνίδου επικεντρώνονται στην εταιρική βιωσιμότητα και υπευθυνότητα, στην ηθική των επιχειρήσεων, στο διεθνές μάρκετινγκ, στο μάρκετινγκ υπηρεσιών, επιχειρηματικά μοντέλα και στρατηγικές, και σχέσεις επιχειρήσεων. Η έρευνά του δημοσιεύεται σε έγκριτα ακαδημαϊκά περιοδικά διεθνούς φήμης, όπως, μεταξύ άλλων, τα εξής: Journal of International Business Studies, Journal of the Academy of Marketing Science, Journal of Business Ethics, Journal of Business Research, Journal of International Marketing, Journal of World Business, Tourism Management. Είναι συνεργαζόμενος συντάκτης (Associate Editor) στο επιστημονικό περιοδικό Journal of Business Research, μέλος της συντακτικής επιτροπής στο επιστημονικό περιοδικό Journal of International Marketing, καθώς και τακτικός κριτής σε πολλά άλλα σημαντικά επιστημονικά περιοδικά. Είναι μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Global Marketing Special Interest Group που βρίσκεται υπό την αιγίδα του American Marketing Association και του Κέντρου Αριστείας CYENS. ΚΥΡΙΕΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ Διοίκηση επιχειρήσεων Ηθική των επιχειρήσεων Εταιρική βιωσιμότητα και υπευθυνότητα Διεθνές μάρκετινγκ Επιχειρηματικά μοντέλα και στρατηγικές Σχέσεις επιχειρήσεων SHORT VITA Constantinos Leonidou is currently Professor of Marketing and Business Administration at the Faculty of Economics and Management of the Open University of Cyprus. He has a Ph.D. in Marketing and Strategy from the University of Leeds (2009), an MBA from Cardiff University (2006), and a BA (Hons) in Business Administration from Middlesex University (2004). His main research and teaching interests focus on corporate sustainability and responsibility, business ethics, international marketing, business models and strategies, and business relationships. His research has appeared in many journals of international repute, such as Journal of International Business Studies, Journal of the Academy of Marketing Science, Journal of Business Ethics, Journal of Business Research, Journal of International Marketing, Journal of World Business, and Tourism Management among others. He is Associate Editor of Journal of Business Research and serves on the Editorial Review Board of Journal of International Marketing. He also reviews for many other academic journals in the field and is a member of the Directors’ Board of CYENS Centre of Excellence and of the American Marketing Association’s Global Marketing Special Interest Group. MAIN RESEARCH AREAS Business administration Business ethics Corporate sustainability & responsibility (CSR) International marketing Business models and strategies Business relationshipsLeonidou, Constantinos