Πίγκου-Ρεπούση, ΜυρτώΚαπετανάκη, ΜαρίαΜαρίαΚαπετανάκηKapetanaki, Maria2019-10-222024-08-262019-10-222019-10-222019-05ΘΣΠ/2019/00133https://kypseli.ouc.ac.cy/handle/11128/3712Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.Σ’ αυτήν την μελέτη προσεγγίσαμε το θέατρο στην εκπαίδευση ως μέθοδο, η οποία μπορεί να συμβάλλει ενεργητικά στη διαμόρφωση ολοκληρωμένων ατόμων-ενεργών πολιτών στο πλαίσιο μιας ολιστικής διδασκαλίας βασικών δεξιοτήτων του αναλυτικού προγράμματος του δημοτικού σχολείου. Συγκεκριμένα ασχοληθήκαμε με τέσσερεις διαφορετικές θεματικές του σύγχρονου σχολείου: την γλώσσα, την κοινωνική ανάπτυξη, την κοινωνική δικαιοσύνη και ισότητα και την περιβαλλοντική εκπαίδευση προσεγγίζοντας την διδασκαλία αυτών μέσα από μορφές ή βασικά στοιχεία του θεάτρου στην εκπαίδευση. Το πόρισμα που προέκυψε από το σύνολο της μελέτης, μας επιτρέπει να κάνουμε λόγο για την ανάδειξη τριών βασικών χαρακτηριστικών του θεάτρου, τα οποία το καθιστούν ικανό μέσο ανάπτυξης των παραπάνω δεξιοτήτων και παράλληλα ολιστικής ανάπτυξης ‒σωματικής, νοητικής, συναισθηματικής‒ του ίδιου του μαθητή.vii, 58 σ. ; 30 εκ.grinfo:eu-repo/semantics/openAccessΘεατρική αγωγήTheatre educationΘέατρο -- Κοινωνική ανάπτυξηTheater - Social developmentΘέατρο -- Κοινωνική δικαιοσύνηTheater - Social justiceΘέατρο -- ΙσότηταTheater - EqualityΘέατρο -- Περιβαλλοντική εκπαίδευσηTheater - Environmental educationΤο θέατρο ως μέσο ανάπτυξης κοινωνικών και προσωπικών δεξιοτήτων του Δημοτικού Σχοελίου ως μέρος ολιστικής εκπαίδευσης των μαθητών.Μεταπτυχιακή Διατριβήpdf