Ζαμάνη, ΕυπραξίαΔήμου, ΠαναγιώταΠαναγιώταΔήμουDemou, Panagiota2017-02-172017-02-212024-08-262017-02-212016-122017-02-21ΠΕΣ/2016/00254https://kypseli.ouc.ac.cy/handle/11128/2759Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.Η παρούσα εργασία ασχολήθηκε με την ψηφιακή οικονομία. Έθεσε τις βάσεις για την ανάπτυξη των επιχειρήσεων στον ψηφιακό κόσμο και γενικότερα έδωσε μια νέα οπτική στη στρατηγική τους. Ο κύριος σκοπός της ήταν να εξετάσει κατά πόσο η κοινωνική δικτύωση, μπορεί να συμβάλλει στην επίτευξη των στόχων της επιχείρησης και τελικά στην εδραίωσή της στην αγορά. Για το σκοπό αυτό δίνεται ο ορισμός και εξετάζεται γενικά ο ρόλος των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην ζωή των χρηστών και πιθανών καταναλωτών. Η σωστή αξιοποίησή τους πραγματικά μπορεί να αποδειχθεί σωτήρια για επιχειρήσεις που βρίσκονται σε κρίση ή να συντελέσει στην αύξηση των κερδών επιχειρήσεων που είναι ήδη γνωστές και καταξιωμένες. Δεν πρέπει όμως να παραβλέπουμε το γεγονός ότι αυτού του είδους η προβολή μπορεί και να κρύβει πολλούς κινδύνους. Η ανάπτυξη έγινε μέσα από 5 κεφάλαια. Το πρώτο ήταν το εισαγωγικό, το δεύτερο όρισε σημαντικούς όρους της εργασίας, το τρίτο εστίασε στη μεθοδολογία και έθεσε την ανάλυση του θέματος και το τέταρτο αποτέλεσε το πρακτικό μέρος. Η εργασία στο τέλος κατέληξε στο συμπέρασμα στο πέμπτο κεφάλαιο ότι ο ψηφιακός κόσμος θα αποτελέσει μια εναλλακτική αγορά στον τομέα των επιχειρήσεων στο εγγύς μέλλον.vii, 106 σ. 30 εκ.grinfo:eu-repo/semantics/openAccessΨηφιακή οικονομίαDigital economyΚριτική διερεύνηση των ψηφιακών κοινωνικών εφαρμογών στο χώρο του επιχειρείνΜεταπτυχιακή Διατριβήpdf