Μαγκανάρη, ΕμμανουέλαΚουδουνά, ΕιρήνηΕιρήνηΚουδουνάKoudouna, Irene2022-09-092024-08-262022-09-092022-09-082022-05MBA/2022/00968https://kypseli.ouc.ac.cy/handle/11128/1188Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.Σήμερα, οι νέες τεχνολογίες και το Διαδίκτυο έχουν μπει οριστικά στην καθημερινότητα των πολιτών. Πράγματι, η συντριπτική πλειονότητα των πολιτών μεταξύ 12 και 65 ετών περνούν τον περισσότερο χρόνο τους μπροστά σε υπολογιστή, ιδίως σερφάροντας στο Διαδίκτυο, μελετώντας, εργάζονται ή διασκεδάζουν με αυτό τον τρόπο. Μια νέα τάση που έχει εμφανιστεί από το 2007 είναι ότι οι πολίτες επικοινωνούν μέσω των social media. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι μια εξέλιξη των «chatrooms» που είναι πολύ δημοφιλή από τις πρώτες μέρες του Διαδικτύου στη χώρα μας. Σήμερα, περίπου 7 εκατομμύρια άνθρωποι στη χώρα μας έχουν τουλάχιστον έναν ενεργό λογαριασμό με κάποιον μέσω των κοινωνικών δικτύων, γεγονός που δείχνει ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν μπει μόνιμα στη ζωή μας. Τώρα, οι άνθρωποι επικοινωνούν μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, συζητούν ευκαιρίες εργασίας, ψωνίζουν και ερωτεύονται ακόμη.vii, 98 σ. ; 30 εκ.grinfo:eu-repo/semantics/openAccessΜέσα Κοινωνικής Δικτύωσης -- ΜάρκετινγκSocial media -- MarketingΗλεκτρονικό μάρκετινγκDigital marketingΗλεκτρονικό Μάρκετινγκ, ο ρόλος των social media και του digital marketing στις σύγχρονες επιχειρήσεις. Μελέτη περίπτωσης CosmoteΜεταπτυχιακή Διατριβήpdf