Ξένος, ΜιχάληςΤσιρώνης, ΑλέξανδροςΑλέξανδροςΤσιρώνηςTsironis, Alexandros2016-04-042016-04-052024-08-262016-04-052015-092016-04-05ΠΛΗ/2015/00203https://kypseli.ouc.ac.cy/handle/11128/2715Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.Τα Massive Open Online Courses (MOOCs) αποτελούν την τελευταία τάση στην εκπαίδευση, παρέχοντας νέες ευκαιρίες για την ανοικτή και εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Στόχος της παρούσας μεταπτυχιακής διατριβής είναι η περιγραφή μιας μεθοδολογίας συγκριτικής αξιολόγησης για Massive Open Online Course (MOOC) πλατφόρμες καθώς και να μελετήσει εάν η αποδοτικότητα, η αποτελεσματικότητα και η φαινόμενη ευχρηστία των χρηστών επηρεάζονται από την MOOC πλατφόρμα. Για το σκοπό αυτό πραγματοποιήθηκε ένα πείραμα αξιολόγησης ευχρηστίας των MOOC πλατφορμών. Αρχικά παρουσιάζεται η αξιολόγηση των χαρακτηριστικών των MOOC πλατφορμών. Στη συνέχεια παρουσιάζεται η μεθοδολογία της αξιολόγησης ευχρηστίας που εφαρμόστηκε στις MOOC πλατφόρμες, η οποία αποτελείται από ένα συνδυασμό πειραματικών και διερευνητικών μεθόδων. Χρησιμοποιήθηκε το ερωτηματολόγιο System Usability Scale, καταγράφηκαν οι ενέργειες των χρηστών και μετρήθηκε η αποτελεσματικότητα και η αποδοτικότητα των χρηστών. Στο τελευταίο μέρος της μεταπτυχιακής διατριβής παρουσιάζονται τα αποτελέσματα της και γίνεται συζήτηση πάνω στα συμπεράσματα της αξιολόγησηςvi, 67 σ. 30 εκ.grinfo:eu-repo/semantics/openAccessMassive Open Online CoursesΣυγκριτική αξιολόγηση Massive Open Online Courses (MOOCs) πλατφορμών ανοικτού κώδικα ως προς τις τεχνικές και λειτουργικές προδιαγραφές τουςΜεταπτυχιακή Διατριβήpdf