Χατζηνικόλας, ΓιώργοςΚυριάκου Γρηγόρη, ΑθηνάΑθηνάΚυριάκου ΓρηγόρηKyriakou Gregory, Athina2014-07-242014-07-242024-08-262014-07-242014-052014-07-24MBA/2014/00251https://kypseli.ouc.ac.cy/handle/11128/1567Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.Στη σημερινή εποχή όπου το διαδίκτυο είναι μέρος της καθημερινής ζωής του κάθε ανθρώπου θα ήταν περίεργο να μην εμφανιστούν και νέες διαστάσεις στο Μάρκετινγκ. Το Διαδικτυακό Μάρκετινγκ είναι μια από αυτές και όλο και περισσότερο εντάσσεται στο χώρο των επιχειρήσεων. Στόχος της παρούσας μεταπτυχιακής εργασίας είναι η μελέτη του Διαδικτυακού Μάρκετινγκ και η σημαντικότητα της χρήσης του στο σύγχρονο περιβάλλον των επιχειρήσεων. H κατανόηση των σημαντικότερων εργαλείων και των στρατηγικών του ΔΜ από μέρους των επιχειρήσεων, καθώς και τα πλεονεκτήματα που πιθανόν να προσφέρουν σε αυτές θα μελετηθούν και θα αναλυθούν στα πλαίσια της παρούσας εργασίας. Τα πιο σημαντικά εργαλεία ΔΜ θεωρούνται, τα Μέσα Κοινωνικής δικτύωσης (Social Media), η Εταιρική Ιστοσελίδα (Website), η Αναζήτηση στις Μηχανές Βελτιστοποίησης (Search Engine Optimization,SEO) και το Μάρκετινγκ μέσω Ηλεκτρονικού Ταχυδρομιόυ (E-mail Marketing). Εκ πρώτης όψεος τα αποτελέσματα της παρούσας έρευνας αποδεικνύουν ότι η χρήση του Διαδικτυακού Μάρκετινγκ από τις επιχειρήσεις στην Κύπρο υστερεί. Μεγάλο ποσοστό του δείγματος ενώ γνωρίζει (Ποσοστό 86%) τι είναι το ΔΜ εντούτις δεν το χρησιμοποιεί (Ποσοστό 64,9%). Παρόλα αυτά τα αποτελέσματα μεταξύ των επιχειρήσεων που χρησιμοποιούν το Διαδικτυακό Μάρκετινγκ και αυτών που δεν το χρησιμοποιούν, δεν παρουσιάσαν σημαντικές διαφορές στις απαντήσεις που δόθηκαν. Επιπλέον, τα αποτελέσματα έδειξαν ότι τόσο οι επιχειρήσεις που έχουν εντάξει τις στρατηγικές του διαδικτυακού μάρκετινγκ όσο και οι επιχειρήσεις που δεν τις έχουν εντάξει στις στρατηγικές τους, έχουν τις ίδιες σχεδόν απόψεις όσον αφορά τα ωφελήματα που μπορούν να προσφέρουν στην επιχείρησή τους τα εργαλεία του ΔΜ. Σύμφωνα με τη διεθνή βιβλιογραφία που έχει μελετηθεί και τα αποτελέσματα της παρούσας έρευνας, οι προοπτικές αύξησης στη χρήση των εργαλείων ΔΜ από τις επιχειρήσεις βασίζονται κυρίως στο ότι το απαιτεί το σύγχρονο περιβάλλον στο οποίο ζούμε.  98 σ. πιν., 30 εκ.grinfo:eu-repo/semantics/openAccessΔιαδικτυακό μάρκετινγκ -- ΚύπροςΔιαδικτυακό μάρκετινγκInternet marketingInternet marketing -- CyprusΗ χρήση του διαδικτυακού μάρκετινγκ απο επιχειρήσεις στην ΚύπροΜεταπτυχιακή Διατριβήpdf