Πετράκης, ΕμμανουήλΤαταρίδης, ΠέτροςΠέτροςΤαταρίδηςTataridis, Petros2015-07-212015-07-212024-08-262015-07-212015-052015-07-21MBA/2015/00367https://kypseli.ouc.ac.cy/handle/11128/1688Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.Σε ένα διαρκώς μεταβαλλόμενο οικονομικό και επιχειρηματικό περιβάλλον, η έννοια της ικανοποίησης του πελάτη καθίσταται ποιο σημαντική από ποτέ. Καμία επιχείρηση δεν μπορεί να επιβιώσει μέσα σε αυτό το περιβάλλον, χωρίς ικανοποιημένους πελάτες. Κατά συνέπεια η μέτρηση του βαθμού ικανοποίηση των πελατών καθίσταται καίριας σημασίας για την χάραξη των κατάλληλων στρατηγικών που θα επιτρέψουν την πληρέστερη κάλυψη των αναγκών των πελατών και εν τέλει θα συμβάλουν στην ανάπτυξη των ίδιων των επιχειρήσεων. Στο πλαίσιο αυτό η παρούσα εργασία ασχολείται με την μέτρηση της ικανοποίησης των πελατών της Παγκρήτιας Συνεταιριστικής τράπεζας, με σκοπό να καταγράψει το βαθμό ικανοποίησης επιμέρους τμημάτων του πελατολογίου και να αναδείξει τις βασικές διαστάσεις ικανοποίησης. Σε γενικές γραμμές η έρευνα αγορά που διενεργήθηκε αποκαλύπτει ότι οι πελάτες της Παγκρήτιας Συνεταιριστικής Τράπεζας είναι πολύ ικανοποιημένοι σε από τις προσφερόμενες υπηρεσίες της, ωστόσο σε επιμέρους τμήματα του πελατολογίου υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης.156 σ. εικ., 30 εκ.grinfo:eu-repo/semantics/openAccessΙκανοποίηση πελατώνCustomer satisfactionΠαγκρήτια Συναιτεριστική ΤράπεζαΜέτρηση ικανοποίησης πελατών Παγκρήτιας Συναιτεριστικής ΤράπεζαςΜεταπτυχιακή Διατριβήpdf