Γαλάνης, ΠέτροςΙωαννίδου, ΜελπομένηΜελπομένηΙωαννίδουIoannidou, Melpomeni2016-03-012016-03-162024-08-262016-03-162015-122016-03-16ΠΥΣΣ/2015/00034https://kypseli.ouc.ac.cy/handle/11128/3910Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.Η εκτίμηση του βαθμού των γνώσεων των μαθητών Γυμνασίου και Λυκείου σχετικά με τις πρώτες βοήθειες πριν την παρακολούθηση ενός εικοσάλεπτου εκπαιδευτικού προγράμματος, καθώς και η εκτίμηση των γνώσεων που αποκτήθηκαν μετά την παρακολούθηση του. Παράλληλα διερευνήθηκαν πιθανοί προσδιοριστές των γνώσεων πρώτων βοηθειών. Υλικό και μέθοδος: Στη συγχρονική μελέτη που πραγματοποιήθηκε απο τον Οκτώβριο του 2014 εως τον Απρίλιο του 2015, συμμετείχαν 242 μαθητές. Η συμμετοχή των μαθητών ήταν προαιρετική, έπειτα απο σχετική ενημέρωση για τον σκοπό και τη μεθοδολογία της μελέτης. Η διεξαγωγή του διδραστικού εκπαιδευτικού προγράμματος πραγματοποιήθηκε στο χώρο του σχολείου και η συλλογή των δεδομένων77 σ. 30 εκ.grinfo:eu-repo/semantics/openAccessΚαρδιοαναπνευστική αναζωογόνηση -- ΕκπαίδευσηCardiopulmonary resuscitation -- EducationΓνώσεις μαθητών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στις πρώτες βοήθειες: Μια συγκριτική μελέτη για το γνωστικό επίπεδο των μαθητών πριν και μετά την παρακολούθηση ενός εκπαιδευτικού προγράμματοςΜεταπτυχιακή Διατριβήpdf