Χαραλάμπους, ΜαριάνναΓεωργίου, ΜαρίαΜαρίαΓεωργίουGeorgiou, Maria2020-10-072024-08-262020-10-072020-10-072020-06ΔΜΥ/2020/00473https://kypseli.ouc.ac.cy/handle/11128/3292Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.Η παρούσα εργασία είχε ως θέμα τους παράγοντες που ενισχύουν την επαγγελματική ικανοποίηση των επαγγελματικών υγείας και την σχέση της με την ποιότητα φροντίδας που παρέχεται στους ασθενείς. Η εργασία ήταν προϊόν βιβλιογραφικής ανασκόπησης. Μέσα από τις έρευνες που μελετήθηκαν φάνηκε ότι η επαγγελματική ικανοποίηση έχει άμεσο αντίκτυπο στην ποιότητα φροντίδας που παρέχεται στους ασθενείς. Επίσης, οι δύσκολες συνθήκες εργασίας των επαγγελματιών υγείας και το εργασιακό περιβάλλον τους μειώνει την ικανοποίηση τους. Ο μισθός και το ωράριο τους δυσκολεύουν την απόδοση των εργαζομένων. Ακόμη, ο τρόπος που θα χειριστεί η ηγεσία του νοσοκομείου τους εργαζομένους ασκεί σημαντικό ρόλο. Η κάλυψη για αυτονομία και η συμμετοχή στην λήψη αποφάσεων αφήνουν περισσότερο ικανοποιημένους τους εργαζόμενος. Τέλος, η οργανωτική δέσμευση και εμπιστοσύνη φάνηκαν να έχουν θετικό αντίκτυπο στην επαγγελματική ικανοποίηση των εργαζομένων. Λέξεις κλειδιά: Επαγγελματική ικανοποίηση, Ποιότητα των υπηρεσιών υγείας, Οργανωσιακή κουλτούρα, Επαγγελματική εξουθένωση, Εργασιακό στρες, Εναλλαγή θέσεων εργασίας, Οργανωτική δέσμευση, Οργανωτική εμπιστοσύνη, Διεπαγγελματική συνεργασία, Συναισθηματική δέσμευση, Burnout, Δομική ενδυνάμωση84 σ. ; 30 εκ.grinfo:eu-repo/semantics/openAccessΕπαγγελματική ικανοποίησηJob satisfactionΠοιότητα υπηρεσιών υγείαςQuality of health servicesΟργανωσιακή κουλτούραOrganizational cultureΕπαγγελματική ικανοποίηση σε επαγγελματίες υγείας, οι παράγοντες που το ενισχύουν και οι συνέπειες της στην ποιοτική παροχή υπηρεισών υγείας σε Ευρωπαϊκές χώρες και μη.Μεταπτυχιακή Διατριβήpdf