Ζαμάνη, ΕυπραξίαΧαραλάμπους, ΧαράλαμποςΧαράλαμποςΧαραλάμπουςCharalambous, Charalambos2016-02-132017-02-132024-08-262017-02-132016-122017-02-13ΠΕΣ/2016/00242https://kypseli.ouc.ac.cy/handle/11128/2768Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.Σκοπός της παρούσας μεταπτυχιακής διατριβής είναι να μελετήσει, το ηλεκτρονικό εμπόριο, τις παραμέτρους που το απαρτίζουν, και τον ρόλο του ως εταιρικό εργαλείο. Η προσέγγιση που ακολουθήθηκε είναι αυτή της ποσοτικής ανάλυσης και συγκεκριμένα, για την για την εξέταση και ανάλυση των αποτελεσμάτων, ακολουθήθηκε η Μέθοδος Μερικών Ελαχίστων Τετραγώνων όπου εφαρμόσθηκαν δυο οικονομετρικά μοντέλα και έγινε εκτίμηση παλινδρομήσεων. Τα αποτελέσματα που εξάγονται από το ερευνητικό μέρος της διατριβής είναι ότι η ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου επηρεάζει σε θετικό βαθμό τις μελλοντικές πωλήσεις μιας εταιρείας. Παράλληλα, η επίδραση αυτή είναι εξίσου σημαντική για την επιλογή του προϊόντος από τον καταναλωτή, η οποία τον επηρεάζει κατά την οριστικοποίηση των προτιμήσεών του, προχωρόντας στην αγορά του καταλληλότερου για αυτόν προιόντος.48 σ. 30 εκ.grinfo:eu-repo/semantics/openAccessΗλεκτρονικό εμπόριοe-commerceΗλεκτρονικό εμπόριο -- Καταναλωτική συμπεριφοράe-commerce -- Consumer behaviorΥιοθέτηση ηλεκτρονικού εμπορίου: Η συμβολή της στον επιχειρηματικό τομέαΜεταπτυχιακή Διατριβήpdf