Repository logo
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Collections
  • Research Outputs
  • Projects
  • People
  • Statistics
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Ψηφιακό Αποθετήριο ΚΥΨΕΛΗ / Kypseli Digital Repository
  3. Theses / Διατριβές και Πτυχιακές Εργασίες
  4. Μεταπτυχιακές Διατριβές / Master Τheses
  5. Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
  6. Ανάλυση επιχειρηματικού σχεδίου για την δημιουργία μιας καινοτόμας επιχείρησης
 
  • Details
Options

Ανάλυση επιχειρηματικού σχεδίου για την δημιουργία μιας καινοτόμας επιχείρησης

Author(s)
Λοϊζίδης, Νικόλας
Date Issued
2016-04-08
Faculty
Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης / Faculty of Economics and Management 
Abstract
Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να αναπτυχθεί ένα επιχειρησιακό σχέδιο για μία νέα καινοτόμα επιχείρηση στο κέντρο της περιοχής Κάτω Πάφος της Κύπρου, με την ονομασία ‘TOUCH CAFÉ’. Η εταιρεία θα δραστηριοποιείται στο χώρο της καφεστίασης και θα βρίσκεται σε κεντρικό σημείο στην Κάτω Πάφο, ώστε να προσελκύει όσο το δυνατόν περισσότερους καταναλωτές και να τους προσφέρει ένα σύγχρονο και άνετο περιβάλλον. Το κεντρικό πλάνο αυτού του café θα είναι η σχέση της τεχνολογίας με τον πελάτη, καθώς σε κάθε τραπέζι θα υπάρχουν οθόνες αφής από όπου θα εκτελούνται οι παραγγελίες από τους ίδιους τους πελάτες, ενώ παράλληλα θα τους δίνεται η δυνατότητα πλοήγησης στο διαδίκτυο και σε online εφαρμογές. Επιπρόσθετα, χάρη στις γιγαντοοθόνες που θα βρίσκονται εντός και εκτός του καταστήματος, οι πελάτες θα μπορούν να παρακολουθήσουν αθλητικές διοργανώσεις.
Προκειμένου να εξεταστεί αν υφίσταται περιθώριο για την υλοποίηση αυτής της επιχειρηματικής ιδέας, διεξήχθη έρευνα αγοράς σε ένα τυχαίο δείγμα 123 καταναλωτών. Τα ευρήματα της έρευνας κατέδειξαν πως η επιχείρηση πρέπει να στοχεύσει σε άτομα ηλικίας 18-45 ετών, με ένα μέσο ετήσιο εισόδημα. Η προβολή και προώθηση της επιχείρησης ‘TOUCH CAFÉ’, θα βασιστεί ως επί το πλείστο σε διαφήμιση μέσω του διαδικτύου αλλά και των τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνίας και τον Web 2.0 εργαλείων. Επιπρόσθετα, μέσα από την έρευνα αγοράς καταδείχθηκε ότι, υπάρχει περιθώριο για την υλοποίηση της επιχειρηματικής ιδέας ‘TOUCH CAFÉ’, καθώς οι καταναλωτές βρέθηκαν ότι είναι θετικοί στη δημιουργία μίας καφετέριας με τα στοιχεία εκείνα που θα χαρακτηρίζουν την καφετέρια ‘TOUCH CAFÉ’ και που θα αποτελούν το ανταγωνιστικό της πλεονέκτημα. Τέλος, η μελέτη βιωσιμότητας που διεξήχθη κατέδειξε επίσης πως η επιλογή της ανάπτυξης της επιχειρηματικής ιδέας ‘TOUCH CAFÉ’ είναι κερδοφόρα σε ορίζοντα τριετίας. Ως εκ τούτου, κρίνεται σκόπιμη η υλοποίηση της εν λόγω επιχειρηματικής ιδέας.
Publisher
Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
Format
vi, 68 σ. 30 εκ.
Subjects

Επιχειρησιακός σχεδια...

Business plan

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

MBA-2016-00410.pdf

Size

1.11 MB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):564c1685f3e8e12bea6f3cee5bb89995

  • Contact Us
  • Cookie settings
  • Open University of Cyprus
  • OUC Library
  • Policies
  • Accessibility and Data Protection

Find us on:

FacebookFacebook

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science - Powered by Dataly