Repository logo
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Collections
  • Research Outputs
  • Projects
  • People
  • Statistics
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Ψηφιακό Αποθετήριο ΚΥΨΕΛΗ / Kypseli Digital Repository
  3. Theses / Διατριβές και Πτυχιακές Εργασίες
  4. Μεταπτυχιακές Διατριβές / Master Τheses
  5. Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
  6. Μέτρηση της ικανοποίησης και της ποιότητας της Βιβλιοθήκης του Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου
 
  • Details
Options

Μέτρηση της ικανοποίησης και της ποιότητας της Βιβλιοθήκης του Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου

Author(s)
Andreou, Giorgos 
Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου / Open University of Cyprus 
Date Issued
2017-02-13
Faculty
Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης / Faculty of Economics and Management 
Abstract
Η φύση του Μάρκετινγκ με την χρήση ηλεκτρονικών μέσων σε θεωρεία και πράξη εξελίσσεται διαρκώς και ραγδαία. Eν έτη 2016 , έχοντας ως δεδομένο το πάρα πάνω γεγονός, οι σύγχρονες Βιβλιοθήκες επιβάλλεται να εμπλουτίζουν διαρκώς τις υπηρεσίες τους προσαρμόζοντας τις στις απατήσεις της εποχής έτσι ώστε να μπορέσουν να ικανοποιήσουν τις ανάγκες και τις προσδοκίες των απαιτητικών τους χρηστών.
Στόχος της έρευνας είναι στο άμεσο μέλλον τα αποτελέσματα της έρευνας να αναλυθούν, να παρουσιαστούν στους υπευθύνους λήψης αποφάσεων για θέματα Βιβλιοθήκης έτσι ώστε να αξιοποιηθούν για σκοπούς βελτίωσης των υπηρεσιών.
Η παρούσα εργασία αρχικά αναλύει κάποιες γενικές έννοιες, έπειτα παρουσιάζει τις παρεχόμενες υπηρεσίες της Βιβλιοθήκης του Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου με τις ιδιαιτερότητες της. Στη συνέχεια περιγράφει μια μεθοδολογία έρευνας αξιολόγησης των προσφερόμενων υπηρεσιών και επιδιώκει να μετρήσει την ποιότητα και το βαθμό ικανοποίησης των χρηστών για τις παρεχόμενες υπηρεσίες της Βιβλιοθήκης.
Για την κατανόηση του θεωρητικού υπόβαθρου, γίνεται επεξήγηση και ανάλυση των εννοιών των όρων Υπηρεσίας και Μάρκετινγκ Υπηρεσιών της καθώς και της Ποιότητας Υπηρεσιών. Στην συνέχεια γίνεται εκτενής αναφορά και ανάλυση των υπηρεσιών της Βιβλιοθήκης του Ανοικτού Πανεπιστημίου και τη χρήση του Μάρκετινγκ στις Ακαδημαϊκές Βιβλιοθήκες.
Στη συνέχεια περιγράφεται η Μεθοδολογία. Γένεται η παράθεση και ο ορισμός του Προβλήματος και έπειτα αναλύονται οι Βασικές Αρχές και το ερευνητικό πλάνο.
Η μέθοδος της έρευνας που ακολουθήθηκε είναι ποσοτική, πρωτογενής έρευνα με τη χρήση δομημένου ερωτηματολογίου, το οποίο συμπληρωνόταν ηλεκτρονικά και ανώνυμα.
Από τα ευρήματα της έρευνας διαπιστώθηκε στατιστικά θετική συσχέτιση της συνολικής ικανοποίησης των χρηστών. Η μέση συνολική ικανοποίηση των χρηστών της Βιβλιοθήκης είναι 7,48 από το 10.
Τέλος ακολούθουν τα συμπεράσματα των ευρημάτων και προτάσεις για μελλοντική χρήση.
Τα αποτελέσματα της έρευνας θα συμβάλουν στη λήψη μέτρων για αντιμετώπιση των αδυναμιών στο μέλλον.
Publisher
Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου / Open University of Cyprus
Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
Format
137 σ. 30 εκ.
Subjects

Ικανοποίηση χρηστών -...

User satisfaction -- ...

Βιβλιοθήκη Ανοικτού Π...

Open University of Cy...

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

MBA-2017-00485.pdf

Size

2.38 MB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):fea2349f05e0453ea014ce1282d98713

  • Contact Us
  • Cookie settings
  • Open University of Cyprus
  • OUC Library
  • Policies
  • Accessibility and Data Protection

Find us on:

FacebookFacebook

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science - Powered by Dataly