Repository logo
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Collections
  • Research Outputs
  • Projects
  • People
  • Statistics
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Ψηφιακό Αποθετήριο ΚΥΨΕΛΗ / Kypseli Digital Repository
  3. Theses / Διατριβές και Πτυχιακές Εργασίες
  4. Μεταπτυχιακές Διατριβές / Master Τheses
  5. Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
  6. Τα χρώματα και η επίδραση που έχουν στη διαδικασία λήψης αγοραστικών αποφάσεων των καταναλωτών
 
  • Details
Options

Τα χρώματα και η επίδραση που έχουν στη διαδικασία λήψης αγοραστικών αποφάσεων των καταναλωτών

Author(s)
Νικολάου, Κατερίνα
Date Issued
2017-08-29
Faculty
Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης / Faculty of Economics and Management 
Abstract
Σε ένα περιβάλλον όπου ο ανταγωνισμός μεταξύ των εταιρειών είναι όλο και πιο έντονος οι εταιρείες προσπαθούν να βελτιώσουν την αποτελεσματικότητα τους για να εδραιώσουν τη θέση τους στην αγορά και να μεγιστοποιήσουν τα κέρδη τους. Η ποιότητα των προϊόντων αλλά και η προσφορά τους σε χαμηλές τιμές αποτελούν δύο τρόπους που χρησιμοποιούν οι εταιρείες για να πετύχουν τους στόχους τους. Ένας άλλος σημαντικός παράγοντας που φαίνεται διαδραματίζει το δικό του ρόλο είναι οι μέθοδοι που χρησιμοποιούν οι εταιρείες για να προωθήσουν τα προϊόντα τους.
Στη βιβλιογραφία έχει καταγραφεί ότι η επιλογή του χρώματος του προϊόντος, του λογότυπου και του καταστήματος δεν είναι τυχαίες επιλογές καθώς το χρώμα συνδέεται και επηρεάζει τις αντιλήψεις και τη στάση των ατόμων για τα προϊόντα που πρόκειται να αγοράσουν. Οι επιχειρήσεις μπορούν να επιλέξουν το καταλληλότερο χρώμα για το προϊόν τους ή για το λογότυπο τους αν έχουν γνώση όσο αφορά τις έννοιες που αποδίδουν στα διάφορα χρώματα οι καταναλωτές και αν γνωρίζουν πως οι αντιλήψεις των ατόμων διαμορφώνονται, επηρεάζονται και καθορίζονται από το χρώμα.
Σε αυτή την εργασία η βασική στόχευση είναι να καταγραφούν οι έννοιες με τις οποίες τα άτομα συνδέουν τα χρώματα καθώς επίσης και η επίδραση που έχουν τα χρώματα στις αντιλήψεις τους, στις προτιμήσεις τους και στην καταναλωτική τους συμπεριφορά. Επίσης, εξετάζεται αν συνδέονται οι προτιμήσεις αυτές με τα προσωπικά χαρακτηριστικά των ατόμων, όπως είναι για παράδειγμα το φύλο, η ηλικία, το επίπεδο εκπαίδευσης και το ύψος του εισοδήματος.
Για να εκπληρωθούν οι βασικοί στόχοι της έρευνας και να απαντηθούν τα ερωτήματα που τίθενται χρησιμοποιείται ένα δείγμα από άτομα που απαντούν σε διάφορες ερωτήσεις που σχετίζονται με τις προτιμήσεις τους για το χρώμα.
Publisher
Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
Format
58 σ. 30 εκ.
Subjects

Λήψη αγοραστικών αποφ...

Purchasing decisions ...

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

MBA-2017-00529.pdf

Size

868.19 KB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):060fb846028db4c53f2532d5cd37db1d

  • Contact Us
  • Cookie settings
  • Open University of Cyprus
  • OUC Library
  • Policies
  • Accessibility and Data Protection

Find us on:

FacebookFacebook

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science - Powered by Dataly