Repository logo
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Collections
  • Research Outputs
  • Projects
  • People
  • Statistics
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Ψηφιακό Αποθετήριο ΚΥΨΕΛΗ / Kypseli Digital Repository
  3. Theses / Διατριβές και Πτυχιακές Εργασίες
  4. Μεταπτυχιακές Διατριβές / Master Τheses
  5. Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
  6. Το μάρκετινγκ στο εσωτερικό της επιχείρησης και πως αυτό εφαρμόζεται στην περίπτωση της Τράπεζας Κύπρου (3 χρόνια μετά την συγχώνευση της με την Μαρφίν Λαϊκή). Οι επιπτώσεις του στην ικανοποίηση απο την εργασία και η επίδραση του στη δέσμευση των εργαζομένων
 
  • Details
Options

Το μάρκετινγκ στο εσωτερικό της επιχείρησης και πως αυτό εφαρμόζεται στην περίπτωση της Τράπεζας Κύπρου (3 χρόνια μετά την συγχώνευση της με την Μαρφίν Λαϊκή). Οι επιπτώσεις του στην ικανοποίηση απο την εργασία και η επίδραση του στη δέσμευση των εργαζομένων

Author(s)
Ροτσίδου, Ρέα
Date Issued
2017-06-30
Faculty
Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης / Faculty of Economics and Management 
Abstract
Η έννοια του εσωτερικού μάρκετινγκ, αναπτύσσεται στη διεθνή βιβλιογραφία από τη δεκαετία του 1980, μετά από αποτελέσματα διαφόρων ερευνών πάνω στον τομέα παροχής υπηρεσιών.
Η αύξηση του ανταγωνισμού και το συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον στον τομέα των υπηρεσιών, ώθησαν τις επιχειρήσεις στην εξεύρεση τρόπων ώστε να προσφέρουν όσο γίνεται ποιοτικές υπηρεσίες. Ακολούθησαν έρευνες που αποσκοπούσαν στην επίλυση αυτών των προβληματισμών και με τον τρόπο αυτό εισέρχεται στο προσκήνιο η έννοια του εσωτερικού μάρκετινγκ, κατά το οποίο δίνεται ιδιαίτερη βαρύτητα στο προσωπικό της επιχείρησης και φροντίζει να υπάρχουν οι ιδανικές συνθήκες, ώστε οι εργαζόμενοι της πρώτης γραμμής να εξυπηρετούν αποτελεσματικά τους πελάτες της εταιρείας. Ο υπάλληλος ενάγεται εν ολίγοις σε εσωτερικό πελάτη για τον οποίο η εταιρεία νοιάζεται εξίσου όπως και για τον εξωτερικό πελάτη, με απώτερο σκοπό την καλύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη. Όταν οι εσωτερικοί πελάτες αισθάνονται ικανοποιημένοι, θα μεταφέρουν την ικανοποίηση αυτή και στους εξωτερικούς πελάτες, οι οποίοι γίνονται στη συνέχεια καλοί πρεσβευτές της επιχείρησης.
Σκοπός της παρούσας έρευνας, είναι να μελετηθεί ακριβώς κατά πόσο εφαρμόζεται το εσωτερικό μάρκετινγκ στην περίπτωση της Τράπεζας Κύπρου και κατά πόσο αυτό επηρεάζει την ικανοποίηση από την εργασία και τη δέσμευση των εργαζομένων, μέσα από βιβλιογραφική επισκόπηση αλλά και μέσα από πρωτογενή εμπειρική έρευνα με τη χρήση ερωτηματολογίων. Ακολούθως, παρατίθενται τα συμπεράσματα που προκύπτουν από την έρευνά μας.
Publisher
Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
Format
61 σ. 30 εκ.
Subjects

Εσωτερικό Μάρκετινγκ ...

Internal Marketing --...

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

MBA-2017-00500.pdf

Size

523.92 KB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):94ec81d40dc1df7457ad3148a988d420

  • Contact Us
  • Cookie settings
  • Open University of Cyprus
  • OUC Library
  • Policies
  • Accessibility and Data Protection

Find us on:

FacebookFacebook

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science - Powered by Dataly