Repository logo
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Collections
  • Research Outputs
  • Projects
  • People
  • Statistics
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Ψηφιακό Αποθετήριο ΚΥΨΕΛΗ / Kypseli Digital Repository
  3. Theses / Διατριβές και Πτυχιακές Εργασίες
  4. Μεταπτυχιακές Διατριβές / Master Τheses
  5. Ασφάλεια Υπολογιστών και Δικτύων (ΕΛΛ) / Computer and Network Security (in Greek)
  6. Συμπεριφορική διαφήμιση και δημιουργία προφίλ στο διαδίκτυο
 
  • Details
Options

Συμπεριφορική διαφήμιση και δημιουργία προφίλ στο διαδίκτυο

Author(s)
Μπαρμπούδης, Χρήστος
Date Issued
2018-05
Faculty
Σχολή Θετικών και Εφαρμοσμένων Επιστημών / Faculty of Pure and Applied Sciences 
Abstract
Αντικείμενο της παρούσας διατριβής αποτελεί η συμπεριφορική διαφήμιση και η δημιουργία προφίλ χρηστών στο διαδίκτυο. Η συμπεριφορική διαφήμιση βασίζεται στα δεδομένα που αντλούνται από την διαδικτυακή περιήγηση του χρήστη και επιτρέπει την προβολή διαφημίσεων, οι οποίες αντανακλούν τα προσωπικά ενδιαφέροντα του. Για να επιτευχθεί αυτό, έχουν ανακαλυφθεί διάφοροι τρόποι παρακολούθησης του χρήστη κατά την διάρκεια της περιήγησης τους στο διαδίκτυο, κάποιους από τους οποίους οι χρήστες δεν γνωρίζουν την ύπαρξη τους.
Ως μέσο αντιμετώπισης αυτού, παρατηρείται μια αύξηση από εφαρμογές στα κινητά τηλέφωνα με σκοπό τον αποκλεισμό διαφημίσεων (Ad Blocking apps),οι πάροχοι των οποίων ισχυρίζονται ότι παρέχουν ασφαλή και ιδιωτική περιήγηση.
Αντικείμενο της παρούσας διατριβής είναι η μελέτη τεχνικών για την συμπεριφορική διαφήμιση και τη δημιουργία προφίλ χρηστών, με έμφαση στο κατά πόσον οι εφαρμογές αποκλεισμού διαφημίσεων πράγματι προστατεύουν τα δεδομένα των χρηστών τους. Για το εν λόγω ερευνητικό ερώτημα, μελετήθηκαν πέντε δημοφιλείς τέτοιες εφαρμογές μέσω δυναμικής ανάλυσης τους σε περιβάλλον Android.
Τα αποτελέσματα της διατριβής καταδεικνύουν ότι παρόλο που οι εφαρμογές αυτές αποκλείουν τις διαφημίσεις, εν τέλει δεν προστατεύουν τα προσωπικά δεδομένα των χρηστών και σε ορισμένες περιπτώσεις επιτρέπουν σε τρίτες οντότητες να συλλέγουν πληροφορίες των χρηστών εν αγνοία τους.
Publisher
Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
Format
78 σ. 30 εκ.
Subjects

Μέθοδοι παρακολούθηση...

Tracking mechanisms

Real time bidding

Ad blocking

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

ΑΥΔ-2018-00016.pdf

Size

2.74 MB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):ba052bf556de773a099a5bf565f792ea

  • Contact Us
  • Cookie settings
  • Open University of Cyprus
  • OUC Library
  • Policies
  • Accessibility and Data Protection

Find us on:

FacebookFacebook

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science - Powered by Dataly