Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΠελαγίδης, Θεόδωρος
dc.contributor.authorΚληρίδης, Μάρκος Π.
dc.contributor.otherKleridis, Marcos P.
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2011-06-28
dc.date.accessioned2011-06-28T10:33:50Z
dc.date.available2011-06-28T10:33:50Z
dc.date.copyright2011-06
dc.date.issued2011-06-28
dc.identifier.otherMBA/2011/00024el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/73
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές (σ. 57).el_GR
dc.description.abstractΤο θέμα της διπλωματικής αυτής αφορά τη δημιουργία ενός αθλητικού κέντρου που ονομάζεται ‘The CK Sports Center’. Αυτό το αθλητικό σύμπλεγμα θα είναι ένα κέντρο που θα προσφέρει πλήρεις αθλητικές και όχι μόνο υπηρεσίες στην ευρύτερη περιοχή της Λευκωσίας κοντά στο Στάδιο ΓΣΠ. Η μελέτη θα καθορίσει το σκοπό των υπηρεσιών μας και θα χρησιμοποιηθεί ως μέσο για απόκτηση των απαραίτητων κεφαλαίων για να δημιουργηθεί αυτό το κέντρο. Θα χρησιμοποιηθεί επίσης στη συνέχεια σαν μέσο αξιολόγησης των σκοπών, στόχων και των προσδοκιών που θα καθοριστούν. Επιπλέον, στόχος της διπλωματικής είναι να εντοπίσει τι τάσεις επικρατούν στην αγορά με τη μελέτη της συμπεριφοράς των ανταγωνιστών και τον εντοπισμό των προτιμήσεων των καταναλωτών και αναγκών για τον καθορισμό της στρατηγικής που θα ακολουθηθεί ώστε να επιτευχθούν οι εταιρικοί στόχοι. Σε αυτή την έρευνα θα επιχειρηθεί να ανακαλύψουμε όσο περισσότερο γίνεται για τους ανταγωνιστές και τους καταναλωτές μέσω προσωπικών συνεντεύξεων και ερωτηματολογίων. Οι προσωπικές συνεντεύξεις έγιναν με γυμναστές, ιδιοκτήτες γυμναστηρίων και αθλητικούς παράγοντες. Το ερωτηματολόγιο διαμοιράστηκε σε άτομα διαφόρων ηλικιών, γένους και μόρφωσης και θα βοηθήσει στον εντοπισμό των στοιχείων που καθορίζουν την επιλογή του κατάλληλου αθλητικού κέντρου/γυμναστηρίου από τους καταναλωτές. Επιπλέον η ανάλυση της τμηματοποίησης της αγοράς, η ανάλυση SWOTκαι η ανάλυση του ανταγωνισμού βασισμένη στο μοντέλο των πέντε δυνάμεων του Porter σε συνδυασμό με τα αποτελέσματα της έρευνας που πραγματοποιήθηκε έδωσαν πολύ σημαντικά σημεία στα οποία στηρίχθηκε αυτό το πλάνο. Σε συντομία τα σημαντικότερα ευρήματα είναι: - 5 - • Οι ερωτηθέντες αναγνωρίζουν την σημαντικότητα της άσκησης στη ζωή μας και πιστεύουν πως η επιτυχία τέτοιων επιχειρήσεων στηρίζεται στο πως θα διαφημιστεί αυτό στους πιθανούς πελάτες • Ο προγραμματισμός, οι υπηρεσίες μελών και η παρουσίαση των εγκαταστάσεων είναι ο τρόπος με τον οποίο πρέπει να προσελκύονται τα πιθανά μέλη για να εγγράφονται • Ο κόσμος επισκέπτεται ένα αθλητικό κέντρο ή γυμναστήριο κυρίως για απώλεια βάρους και για τη διατήρηση καλού σώματος. Η επιλογή να γίνεται αυτό σε γυμναστήριο και όχι σε προσωπικό χώρο είναι η κοινωνικοποίηση και για να περνά ο χρόνος ευχάριστα • Επιπλέον, η έρευνα έδειξε ότι ο κόσμος αρέσκεται στο να ασχολείται με αθλήματα εξωτερικού και εσωτερικού χώρου, καθώς και με κολύμπι • Οι συμμετέχοντες στην έρευνα δήλωσαν πως είναι διατεθειμένοι να ξοδεύουν ένα πολύ ικανοποιητικό ποσό σαν μηνιαία συνδρομή για τις υπηρεσίες που προσφέρονται κάτω από την ίδια στέγη Τα πιο πάνω αποτελέσματα καταδεικνύουν ότι η δημιουργία ενός αθλητικού κέντρου στην ευρύτερη περιοχή της Λευκωσίας μπορεί να γίνει κάτι το μοναδικό και πρωτοποριακό και με αρκετές πιθανότητες να πετύχει και να είναι κερδοφόρο για τους μέτοχους. Βέβαια πρωταρχικός στόχος είναι η ικανοποίηση των πελατών και η αναγνώριση του προϊόντος σαν το καλύτερο που μακροπρόθεσμα θα εγγυηθεί τους οικονομικούς στόχους.el_GR
dc.format.extent67 σ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.subjectΕπιχειρηματικό σχέδιοel_GR
dc.subjectαθλητικό κέντροel_GR
dc.titleΕπιχειρηματικό σχέδιο για τη δημιουργία αθλητικού κέντρου στην ευρύτερη περιοχή της Λευκωσίαςel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThe purpose of this study is the creation of a multisport complex called ‘The CK Sports Center’. This complex will be a center that will offer sports and other services in the greater area of Nicosia close to the GSP Stadium. This dissertation will define the scope of our services and it will be used as a median to acquire the necessary funds to create this sports center. Also, it will be used as a way to evaluate the goals, objectives and expectations set by the management of the center. In addition, the aim of this study is to identify the trends that exist in the market by examining the behavior of the competitors and by investigating the customers’ needs and preferences in order to construct the strategy that will be followed to complete the corporate goals set. In this research, the attempt will be to discover as much as possible regarding the competitors and the customers by using personal interviews and questionnaires. The personal interviews are done using trainers, gym owners and personalities within the sports system. The questionnaire is given to people of all group ages, gender and level of education and will help in identifying the elements that affect people to choose the appropriate sports center/gym. Furthermore, the analysis of the market segmentation, the SWOT analysis and the competitive analysis using Porter’s Five Force Model with the results of the market survey gave extremely important points that this study is based on. In brief the most important results are: • People recognize the importance of exercise in life and believe that the success of these companies lies in the way that this will be advertise to potential customers • Programming, customer service and presentation of the facilities is the way to attract members to register • People visit sport centers and gyms mostly to lose weight and to be fit. The reason for choosing to do this at a gym and not at their own personal space is to socialize. • In addition, the study showed that people like to practice outdoor and indoor sports and swimming • Most of the participants are willing to spend a satisfactory amount as a monthly subscription for the services that are offered under the same roof - 7 - The above results show that the creation of a sports center in the greater area of Nicosia can result to something unique and innovative with great chances of success. Nevertheless, the main aim is customer satisfaction and brand recognition that will guarantee success in the long run.el_GR
dc.format.typeέγραφοel_GR


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής