dc.contributor.advisor | Πελαγίδης, Θεόδωρος | |
dc.contributor.author | Κληρίδης, Μάρκος Π. | |
dc.contributor.other | Kleridis, Marcos P. | |
dc.coverage.spatial | Κύπρος | el_GR |
dc.date.accessioned | 2011-06-28 | |
dc.date.accessioned | 2011-06-28T10:33:50Z | |
dc.date.available | 2011-06-28T10:33:50Z | |
dc.date.copyright | 2011-06 | |
dc.date.issued | 2011-06-28 | |
dc.identifier.other | MBA/2011/00024 | el_GR |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11128/73 | |
dc.description | Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές (σ. 57). | el_GR |
dc.description.abstract | Το θέμα της διπλωματικής αυτής αφορά τη δημιουργία ενός αθλητικού κέντρου που
ονομάζεται ‘The CK Sports Center’. Αυτό το αθλητικό σύμπλεγμα θα είναι ένα κέντρο
που θα προσφέρει πλήρεις αθλητικές και όχι μόνο υπηρεσίες στην ευρύτερη περιοχή της
Λευκωσίας κοντά στο Στάδιο ΓΣΠ.
Η μελέτη θα καθορίσει το σκοπό των υπηρεσιών μας και θα χρησιμοποιηθεί ως μέσο για
απόκτηση των απαραίτητων κεφαλαίων για να δημιουργηθεί αυτό το κέντρο. Θα
χρησιμοποιηθεί επίσης στη συνέχεια σαν μέσο αξιολόγησης των σκοπών, στόχων και
των προσδοκιών που θα καθοριστούν.
Επιπλέον, στόχος της διπλωματικής είναι να εντοπίσει τι τάσεις επικρατούν στην αγορά
με τη μελέτη της συμπεριφοράς των ανταγωνιστών και τον εντοπισμό των προτιμήσεων
των καταναλωτών και αναγκών για τον καθορισμό της στρατηγικής που θα ακολουθηθεί
ώστε να επιτευχθούν οι εταιρικοί στόχοι.
Σε αυτή την έρευνα θα επιχειρηθεί να ανακαλύψουμε όσο περισσότερο γίνεται για τους
ανταγωνιστές και τους καταναλωτές μέσω προσωπικών συνεντεύξεων και
ερωτηματολογίων. Οι προσωπικές συνεντεύξεις έγιναν με γυμναστές, ιδιοκτήτες
γυμναστηρίων και αθλητικούς παράγοντες. Το ερωτηματολόγιο διαμοιράστηκε σε άτομα
διαφόρων ηλικιών, γένους και μόρφωσης και θα βοηθήσει στον εντοπισμό των στοιχείων
που καθορίζουν την επιλογή του κατάλληλου αθλητικού κέντρου/γυμναστηρίου από τους
καταναλωτές.
Επιπλέον η ανάλυση της τμηματοποίησης της αγοράς, η ανάλυση SWOTκαι η ανάλυση
του ανταγωνισμού βασισμένη στο μοντέλο των πέντε δυνάμεων του Porter σε
συνδυασμό με τα αποτελέσματα της έρευνας που πραγματοποιήθηκε έδωσαν πολύ
σημαντικά σημεία στα οποία στηρίχθηκε αυτό το πλάνο. Σε συντομία τα σημαντικότερα
ευρήματα είναι:
- 5 -
• Οι ερωτηθέντες αναγνωρίζουν την σημαντικότητα της άσκησης στη ζωή μας και
πιστεύουν πως η επιτυχία τέτοιων επιχειρήσεων στηρίζεται στο πως θα
διαφημιστεί αυτό στους πιθανούς πελάτες
• Ο προγραμματισμός, οι υπηρεσίες μελών και η παρουσίαση των εγκαταστάσεων
είναι ο τρόπος με τον οποίο πρέπει να προσελκύονται τα πιθανά μέλη για να
εγγράφονται
• Ο κόσμος επισκέπτεται ένα αθλητικό κέντρο ή γυμναστήριο κυρίως για απώλεια
βάρους και για τη διατήρηση καλού σώματος. Η επιλογή να γίνεται αυτό σε
γυμναστήριο και όχι σε προσωπικό χώρο είναι η κοινωνικοποίηση και για να
περνά ο χρόνος ευχάριστα
• Επιπλέον, η έρευνα έδειξε ότι ο κόσμος αρέσκεται στο να ασχολείται με
αθλήματα εξωτερικού και εσωτερικού χώρου, καθώς και με κολύμπι
• Οι συμμετέχοντες στην έρευνα δήλωσαν πως είναι διατεθειμένοι να ξοδεύουν ένα
πολύ ικανοποιητικό ποσό σαν μηνιαία συνδρομή για τις υπηρεσίες που
προσφέρονται κάτω από την ίδια στέγη
Τα πιο πάνω αποτελέσματα καταδεικνύουν ότι η δημιουργία ενός αθλητικού κέντρου
στην ευρύτερη περιοχή της Λευκωσίας μπορεί να γίνει κάτι το μοναδικό και
πρωτοποριακό και με αρκετές πιθανότητες να πετύχει και να είναι κερδοφόρο για τους
μέτοχους. Βέβαια πρωταρχικός στόχος είναι η ικανοποίηση των πελατών και η
αναγνώριση του προϊόντος σαν το καλύτερο που μακροπρόθεσμα θα εγγυηθεί τους
οικονομικούς στόχους. | el_GR |
dc.format.extent | 67 σ. | el_GR |
dc.language | gr | el_GR |
dc.language.iso | gr | el_GR |
dc.subject | Επιχειρηματικό σχέδιο | el_GR |
dc.subject | αθλητικό κέντρο | el_GR |
dc.title | Επιχειρηματικό σχέδιο για τη δημιουργία αθλητικού κέντρου στην ευρύτερη περιοχή της Λευκωσίας | el_GR |
dc.type | Μεταπτυχιακή Διατριβή | el_GR |
dc.description.translatedabstract | The purpose of this study is the creation of a multisport complex called ‘The CK Sports
Center’. This complex will be a center that will offer sports and other services in the
greater area of Nicosia close to the GSP Stadium.
This dissertation will define the scope of our services and it will be used as a median to
acquire the necessary funds to create this sports center. Also, it will be used as a way to
evaluate the goals, objectives and expectations set by the management of the center.
In addition, the aim of this study is to identify the trends that exist in the market by
examining the behavior of the competitors and by investigating the customers’ needs and
preferences in order to construct the strategy that will be followed to complete the
corporate goals set.
In this research, the attempt will be to discover as much as possible regarding the
competitors and the customers by using personal interviews and questionnaires. The
personal interviews are done using trainers, gym owners and personalities within the
sports system. The questionnaire is given to people of all group ages, gender and level of
education and will help in identifying the elements that affect people to choose the
appropriate sports center/gym.
Furthermore, the analysis of the market segmentation, the SWOT analysis and the
competitive analysis using Porter’s Five Force Model with the results of the market
survey gave extremely important points that this study is based on. In brief the most
important results are:
• People recognize the importance of exercise in life and believe that the success of
these companies lies in the way that this will be advertise to potential customers
• Programming, customer service and presentation of the facilities is the way to
attract members to register
• People visit sport centers and gyms mostly to lose weight and to be fit. The reason
for choosing to do this at a gym and not at their own personal space is to socialize.
• In addition, the study showed that people like to practice outdoor and indoor
sports and swimming
• Most of the participants are willing to spend a satisfactory amount as a monthly
subscription for the services that are offered under the same roof
- 7 -
The above results show that the creation of a sports center in the greater area of Nicosia
can result to something unique and innovative with great chances of success.
Nevertheless, the main aim is customer satisfaction and brand recognition that will
guarantee success in the long run. | el_GR |
dc.format.type | έγραφο | el_GR |