Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Επιστημών της Αγωγής (ΕΛΛ) / Educational Studies (in Greek)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Επιστημών της Αγωγής (ΕΛΛ) / Educational Studies (in Greek)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Μαθησιακές και συμπεριφορικές δυσκολίες παιδιών με μεταναστευτικό και προσφυγικό υπόβαθρο. Ο ρόλος της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης - συμπεράσματα από την εφαρμογή της στο σχολικό συγκείμενο

    Thumbnail
    View/Open
    ΕΠΑ-2023-00083.pdf (825.8Kb)
    Date
    2023-12
    Author
    Τσάπα, Ειρήνη
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να καταδείξει αφενός τις μαθησιακες και συμεριφορικές δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι μαθητές με μαθησιακό και προσφυγικό υπόβαθρο και αφετέρου το πως αντιμετωπίζεται στην ολότητα του το φαινόμενο της ετερότητας στο ελληνικό σχολικό συγκείμενο τόσο μέσα απο την ανάλυση του νομοθετικού πλαισίου για τη λειτουργία των τάξεων υποδοχής όσο και μέσα μέσα απο τις από τις απόψεις των 4 εκπαιδευτικών τυπικών τάξεων σχετικά με την εφαρμογή της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης. Απο την κριτική ανάλυση βασικών νομοθετηματων ( ν.4414/2016 και της εγκυκλίου για την ίδρυση και λειτουργία των τάξεων υποδοχής ΖΕΠ)προκύπτει ότι αν και πρόθεση του νομοθέτη αποτελεί η εφαρμογή της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης στις σχολικές τάξεις εντούτοις παρουσίαζονται ελλέιψεις στην εφαρμογή του θέσμού τόσο όσον αφορά την υλικοτεχνική υποδομή και την πρόσληψη επιμορφωμένων εκπαιδευτικών όσο και στην απουσία πορβλεψης για τη λειτουργία του θεσμού στο μέλλον. Το ίδιο συμπέρασμα προκύπτει και από τις εμπειρίες των εκπαιδευτικών, οι οποίοι καλούνται να ανταποκριθούν στις ανάγκες πολυπολιτισμικών τάξεων, έχοντας λάβει ελλιπή επιμόρφωση σε θέματα διγλωσσίας και διαπολιτισμικής εκπαίδευσης, και με διδακτικό υλικό και αναλυτικό πρόγραμμα που δεν ανταποκρίνεται στις εκπαιδευτικές ανάγκες των δίγλωσσων μαθητών.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/5747
    Collections
    • Επιστημών της Αγωγής (ΕΛΛ) / Educational Studies (in Greek)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013