Show simple item record

dc.contributor.advisorΒόρρια, Ευανθία
dc.contributor.authorΡάλλη, Αναστασία
dc.contributor.otherRalli, Anastasia
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2023-08-07T08:58:16Z
dc.date.available2023-08-07T08:58:16Z
dc.date.copyright2023-08-07
dc.date.issued2023-05
dc.identifier.otherΔΤΠ/2023/00268el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/5611
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΣκοπός της διπλωματικής εργασίας είναι να διερευνήσει τις αντιλήψεις των πολιτών του Δήμου Τριφυλίας για την ποιότητα των υπηρεσιών που λαμβάνουν και την επίδραση που μπορεί να έχει ηποιότητα των υπηρεσιών στη συνολική ικανοποίηση τους από τις παρεχόμενες υπηρεσίες.Για το σκοπό αυτό πραγματοποιήθηκε ποσοτική μελέτη, η οποία βασίστηκε στο μοντέλο SERVQUAL για τη μέτρηση της ικανοποίησης των πολιτών και της ποιότητας υπηρεσιών. Συνολικά στην έρευνα συμμετείχαν 101 πολίτες του Δήμου Τριφυλίας οι οποία απάντησαν ανώνυμα σε ένα ηλεκτρονικό ερωτηματολόγιο. Η ανάλυση των δεδομένων έδειξε πως οι πολίτες του Δήμου Τριφυλίας αναγνωρίζουν πως η διάσταση με τα σημαντικότερα προβλήματα (σύμφωνα με την εμπειρία τους από τις υπηρεσίες του Δήμου) είναι τα απτά στοιχεία ενώ στις υπόλοιπες διαστάσεις (αξιοπιστία, ανταπόκριση, ακρίβεια, ενσυναίσθηση) αναγνωρίζουν ένα μέτριο προς ικανοποιητικό επίπεδο.Από τη σύγκριση μεταξύ αντιληπτής και επιθυμητής ποιότητας, προέκυψε πως η ποιότητα υπηρεσιών στο Δήμο Τριφυλίας υπολείπεται της επιθυμητής ποιότητας υπηρεσιών. Τα ευρήματα της έρευνας επιβεβαίωσαν πως η ποιότητα των υπηρεσιών επηρεάζει θετικά την ικανοποίηση των πολιτών από τις δημόσιες υπηρεσίες. Τα ευρήματα της διπλωματικής εργασίας δείχνουν πως οι αρχές του Δήμου Τριφυλίας θα πρέπει να λάβουν μέτρα για την παροχή μιας περισσότερο από μέτριας ποιότητας υπηρεσιών καθώς και την επαρκή ικανοποίηση των αναγκών των πολιτών και την αύξηση της απόδοσης του Δήμου.el_GR
dc.format.extentviii, 86 σ. ; 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessel_GR
dc.subjectΠοιότητα υπηρεσιώνel_GR
dc.subjectServices qualityel_GR
dc.subjectΙκανοποίηση πολιτώνel_GR
dc.subjectCitizen satisfactionel_GR
dc.titleΔημόσιες υπηρεσίες και ικανοποίηση του πολίτη. Αξιολόγηση και βελτίωση των υπηρεσιών στο Δήμο Τριφυλίαςel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThe purpose of the thesis is to investigate the perceptions of the citizens of the Municipality of Trifilia about the quality of the services they receive and the effect that the quality of the services can have on their overall satisfaction with the services provided. For this purpose, a quantitative study was carried out, which was based on the SERVQUAL model for measuring citizen satisfaction and service quality. In total, 101 citizens of the Municipality of Trifylia participated in the survey, who answered anonymously to an electronic questionnaire. The analysis of the data showed that the citizens of the Municipality of Trifylia recognize that the dimension with the most important problems (according to their experience with the services of the Municipality) is the tangible elements, while in the remaining dimensions (reliability, responsiveness, accuracy, empathy) they recognize a moderate to satisfactory level. From the comparison between perceived and desired quality, it emerged that the quality of services in the Municipality of Trifylia falls short of the desired quality of services. The research findings confirmed that the quality of services positively affects citizens' satisfaction with public services. The findings of the thesis show that the authorities of the Municipality of Trifylia should take measures to provide a more than average quality of services as well as adequately satisfy the needs of the citizens and increase the efficiency of the municipality.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record