Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Τεχνολογία και Ποιότητα (ΕΛΛ) / Management, Technology and Quality (in Greek)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Τεχνολογία και Ποιότητα (ΕΛΛ) / Management, Technology and Quality (in Greek)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Δημόσιες υπηρεσίες και ικανοποίηση του πολίτη. Αξιολόγηση και βελτίωση των υπηρεσιών στο Δήμο Τριφυλίας

    Thumbnail
    View/Open
    ΔΤΠ-2023-00268.pdf (1.488Mb)
    Date
    2023-05
    Author
    Ράλλη, Αναστασία
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Σκοπός της διπλωματικής εργασίας είναι να διερευνήσει τις αντιλήψεις των πολιτών του Δήμου Τριφυλίας για την ποιότητα των υπηρεσιών που λαμβάνουν και την επίδραση που μπορεί να έχει ηποιότητα των υπηρεσιών στη συνολική ικανοποίηση τους από τις παρεχόμενες υπηρεσίες.Για το σκοπό αυτό πραγματοποιήθηκε ποσοτική μελέτη, η οποία βασίστηκε στο μοντέλο SERVQUAL για τη μέτρηση της ικανοποίησης των πολιτών και της ποιότητας υπηρεσιών. Συνολικά στην έρευνα συμμετείχαν 101 πολίτες του Δήμου Τριφυλίας οι οποία απάντησαν ανώνυμα σε ένα ηλεκτρονικό ερωτηματολόγιο. Η ανάλυση των δεδομένων έδειξε πως οι πολίτες του Δήμου Τριφυλίας αναγνωρίζουν πως η διάσταση με τα σημαντικότερα προβλήματα (σύμφωνα με την εμπειρία τους από τις υπηρεσίες του Δήμου) είναι τα απτά στοιχεία ενώ στις υπόλοιπες διαστάσεις (αξιοπιστία, ανταπόκριση, ακρίβεια, ενσυναίσθηση) αναγνωρίζουν ένα μέτριο προς ικανοποιητικό επίπεδο.Από τη σύγκριση μεταξύ αντιληπτής και επιθυμητής ποιότητας, προέκυψε πως η ποιότητα υπηρεσιών στο Δήμο Τριφυλίας υπολείπεται της επιθυμητής ποιότητας υπηρεσιών. Τα ευρήματα της έρευνας επιβεβαίωσαν πως η ποιότητα των υπηρεσιών επηρεάζει θετικά την ικανοποίηση των πολιτών από τις δημόσιες υπηρεσίες. Τα ευρήματα της διπλωματικής εργασίας δείχνουν πως οι αρχές του Δήμου Τριφυλίας θα πρέπει να λάβουν μέτρα για την παροχή μιας περισσότερο από μέτριας ποιότητας υπηρεσιών καθώς και την επαρκή ικανοποίηση των αναγκών των πολιτών και την αύξηση της απόδοσης του Δήμου.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/5611
    Collections
    • Διοίκηση Τεχνολογία και Ποιότητα (ΕΛΛ) / Management, Technology and Quality (in Greek)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013