Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΦωτιάδης, Θωμάς
dc.contributor.authorΠαπαδάκη, Βασιλική
dc.contributor.otherPapadaki, Vasiliki
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2023-08-07T08:57:56Z
dc.date.available2023-08-07T08:57:56Z
dc.date.copyright2023-08-07
dc.date.issued2023-05
dc.identifier.otherΔΤΠ/2023/00266el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/5609
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ φαρμακευτική βιομηχανία, αποτελεί τα τελευταία χρόνια, έναν από τους πλέον αναπτυσσόμενους κλάδους. Στην παρούσα εργασία θα γίνει μια προσπάθεια μελέτης του marketing των φαρμακευτικών προϊόντων και των ζητημάτων που αφορούν τη φαρμακευτική αγορά. Στο πρώτο κεφάλαιο παρουσιάζονται τα στοιχεία που αφορούν το marketing γενικότερα, όπως είναι η έννοια, η φιλοσοφία, ο στόχος και του μίγμα του marketing. Στο δεύτερο κεφάλαιο, γίνεται μια προσπάθεια μελέτης του marketing φαρμακευτικών προϊόντων, σύμφωνα με τους κανόνες δεοντολογίας που το διέπουν και τα κανονιστικά και ρυθμιστικά πλαίσια, όπως έχουν καταρτιστεί και από την Ελληνική Εταιρεία Φαρμακευτικού Marketing. Στο τρίτο κεφάλαιο παρουσιάζονται οι πρακτικές, που εφαρμόζονται αναφορικά με την προώθηση των φαρμακευτικών προϊόντων και πιο συγκεκριμένα μέσω της διαφήμισης και των ηλεκτρονικών μέσων. Στο τέταρτο κεφάλαιο παρουσιάζεται η αγορά των φαρμακευτικών προϊόντων, με τα χαρακτηριστικά και τις ιδιαιτερότητες που τη διέπουν. Παρουσιάζονται τα βασικά οικονομικά μεγέθη της όσον αφορά την προσφορά και τη ζήτηση, καθώς και τα προβλήματα που καλείται να αντιμετωπίσει. Στο πέμπτο κεφάλαιο, εξετάζεται η μελέτη περίπτωσης της φαρμακευτικής εταιρείας Boehringer Ingelheim. Πιο συγκεκριμένα, εξετάζονται τα ιστορικά ορόσημα της εταιρείας και η ανάπτυξη αυτής και η παρουσία της στη Ελλάδα. Εξετάζονται ακόμα οικονομικά στοιχεία, επενδύσεις, οι στρατηγικές της συνεργασίες με άλλες εταιρείες του κλάδου καθώς και η στρατηγική αειφορίας. Τέλος, επιχειρείται η μελέτη του στρατηγικού σχεδιασμού, με τα διαγνωστικά εργαλεία SWOT και PESTLE ανάλυση. Στο τελευταίο κεφάλαιο που θα αποτελεί και τον επίλογο της παρούσας εργασίας, θα παρατεθούν τα όποια συμπεράσματα θα προκύψουν.el_GR
dc.format.extentv, 73 σ. ; 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessel_GR
dc.subjectΜάρκετινγκel_GR
dc.subjectMarketingel_GR
dc.subjectΜάρκετινγκ -- Φαρμακευτικά προϊόνταel_GR
dc.subjectMarketing -- Pharmaceutical productsel_GR
dc.titleMarketing φαρμακευτικών προϊόντων – Μελέτη περίπτωσης στρατηγικού σχεδιασμού με χρήση εργαλείων SWOT και PESTLE ανάλυσηel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThe pharmaceutical industry has been one of the fastest growing industries in recent years. In this paper, an attempt will be made to study the marketing of pharmaceutical products and the issues related to the pharmaceutical market. The first chapter presents the elements related to marketing in general, such as the concept, the philosophy, the goal and marketing mix. In the second chapter, an attempt is made to study the marketing of pharmaceutical products, in accordance with the rules of ethics that govern it and the normative and regulatory frameworks, as have been drawn up by the Hellenic Society of Pharmaceutical Marketing. The third chapter deals with the practices applied in relation to the promotion of pharmaceutical products, more specifically through advertising and internet. The fourth chapter presents the market of pharmaceutical products, with the characteristics and particularities that govern it. Its basic economic figures in terms of supply and demand are presented, as well as the problems it has to face. In the fifth chapter, the case study of the pharmaceutical company Boehringer Ingelheim is examined. More specifically, the historical landmarks of the company and its development, as its presence in Greece are examined. Financial data, investments, strategic collaborations with other companies in the sector as well as the sustainability strategy are also being examined. Finally, the study of its strategic planning is attempted with SWOT and PESTLE analysis tools. In the last chapter, which will be the epilogue of this paper, any conclusions will be presented.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής