Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Επιστημών της Αγωγής (ΕΛΛ) / Educational Studies (in Greek)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Επιστημών της Αγωγής (ΕΛΛ) / Educational Studies (in Greek)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Ο ρόλος της παροχής στοιχείων σε συνδυασμό με τον επιχειρηματολογικό διάλογο στην ανάπτυξη δεξιοτήτων επιχειρηματολογίας

    Thumbnail
    View/Open
    ΕΠΑ-2023-00082.pdf (896.9Kb)
    Date
    2023-05
    Author
    Καραδάκη, Όλγα
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Η παρούσα διατριβή στο πρώτο μέρος ορίζει τι είναι επιχειρηματολογία και πώς συνδέεται με την κριτική σκέψη. Στην συνέχεια παρουσιάζει την μέθοδο “Argue with Me” “Επιχειρηματολόγησε μαζί μου” η οποία εφαρμόστηκε αρχικά από την Kuhn (2008). Η μέθοδος αυτή έχει ως κύριο συστατικό τον επιχειρηματολογικό διάλογο και στοχεύει στην καλλιέργεια επιχειρηματολογικών δεξιοτήτων. Υποστηρίζεται πως η μέθοδος αυτή μπορεί να υπηρετήσει τους στόχους των σύγχρονων αναλυτικών προγραμμάτων για καλλιέργεια της κριτικής σκέψης και δημιουργία σκεπτόμενων και ενεργών πολιτών. Στο δεύτερο μέρος παρουσιάζεται μια έρευνα σε μαθητές Γυμνασίου κατά την οποία εφαρμόστηκαν κάποια από τα στοιχεία της μεθόδου “Επιχειρηματολόγησε μαζί μου”. Τα αποτελέσματα της έρευνας συμφωνούν με τα πορίσματα της προηγούμενης έρευνας σχετικά με την βελτίωση των επιχειρηματολογικών δεξιοτήτων των μαθητών και μαθητριών που συμμετείχαν στην παρέμβαση σε σχέση με τους μαθητές και τις μαθήτριες που δεν συμμετείχαν στην παρέμβαση με σπουδαιότερη αυτή που αφορά την χρήση αμφίπλευρων επιχειρημάτων.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/5599
    Collections
    • Επιστημών της Αγωγής (ΕΛΛ) / Educational Studies (in Greek)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013