Show simple item record

dc.contributor.advisorΓρούγιου, Βασιλική
dc.contributor.authorΣιαλή, Μαρία
dc.contributor.otherSiali, Maria
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2023-08-02T08:40:24Z
dc.date.available2023-08-02T08:40:24Z
dc.date.copyright2023-08-02
dc.date.issued2023-05
dc.identifier.otherMBA/2023/01084el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/5593
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΌλο και περισσότερες έρευνες έχουν συνδέσει την συμμετοχή στα προγράμματα επιβράβευσης με την συμπεριφορική πιστότητα των καταναλωτών. Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να εξεταστεί η σύνδεση της συμπεριφορικής πιστότητας με τη συμμετοχή στα προγράμματα αυτά στον τομέα της λιανικής πώλησης στην Ελλάδα. Για το σκοπό αυτό γίνεται συσχέτιση της συμμετοχής στα προγράμματα με τις δυο παραμέτρους της συμπεριφορικής πιστότητας που είναι η συμπεριφορική αφοσίωση και η αφοσίωση στάσης. Έπειτα από εμπειρική έρευνα που πραγματοποιήθηκε σε γνωστή αλυσίδα καταστημάτων λιανικής, με την συμμετοχή 375 καταναλωτών, προκύπτει πως οι συμμετέχοντες στα προγράμματα αφοσίωσης παρουσιάζουν μεγαλύτερα επίπεδα συμπεριφορικής πιστότητας προς της επιχείρηση καθώς τόσο η συμπεριφορική αφοσίωση όσο και η αφοσίωση στάσης είναι σε υψηλότερα επίπεδα από τους μη συμμετέχοντες. Βασική συνεισφορά αυτής της έρευνας είναι η παρουσίαση της σημαντικότητας των προγραμμάτων αυτών στην διατήρηση των πελατών, η ανάπτυξη των προγραμμάτων αυτών αλλά και η ανάγκη εγγραφής νέων καταναλωτών στα προγράμματα αυτά προκειμένου να αυξήσουν τα επίπεδα δέσμευσης με την επιχείρηση.el_GR
dc.format.extentvii, 77 σ. ; 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessel_GR
dc.subjectConsumer behaviorel_GR
dc.subjectΚαταναλωτική συμπεριφοράel_GR
dc.titleΗ σύνδεση των προγραμμάτων αφοσίωσης με την συμπεριφορική πιστότητα των καταναλωτών στον τομέα της λιανικής πώλησης στην Ελλλάδαel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractA growing body of literature has connected the participation in loyalty programs with increase in brand loyalty. The aim of this thesis is to identify the connection between those two at the Greek Supermarket chains. In order to do so we try to identify the connection between the participation in loyalty programs with the two aspects of brand loyalty, which is behavioral and attitudinal loyalty. Based on an empirical study which conducted at a known supermarket chain in Greece, with the participation of 375 customers, the results of the thesis show that participants show greater level of behavioral and attitudinal loyalty towards the supermarket chain in comparison with non-participants. The main contribution of this research is to recognize the significance of the loyalty programs and the necessity of their use, as well as to acknowledge the importance to further develop those programs and to enroll new customers in order to increase their loyalty and connection with the brand.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record