Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Η σύνδεση των προγραμμάτων αφοσίωσης με την συμπεριφορική πιστότητα των καταναλωτών στον τομέα της λιανικής πώλησης στην Ελλλάδα

    Thumbnail
    View/Open
    MBA-2023-01084.pdf (1.426Mb)
    Date
    2023-05
    Author
    Σιαλή, Μαρία
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Όλο και περισσότερες έρευνες έχουν συνδέσει την συμμετοχή στα προγράμματα επιβράβευσης με την συμπεριφορική πιστότητα των καταναλωτών. Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να εξεταστεί η σύνδεση της συμπεριφορικής πιστότητας με τη συμμετοχή στα προγράμματα αυτά στον τομέα της λιανικής πώλησης στην Ελλάδα. Για το σκοπό αυτό γίνεται συσχέτιση της συμμετοχής στα προγράμματα με τις δυο παραμέτρους της συμπεριφορικής πιστότητας που είναι η συμπεριφορική αφοσίωση και η αφοσίωση στάσης. Έπειτα από εμπειρική έρευνα που πραγματοποιήθηκε σε γνωστή αλυσίδα καταστημάτων λιανικής, με την συμμετοχή 375 καταναλωτών, προκύπτει πως οι συμμετέχοντες στα προγράμματα αφοσίωσης παρουσιάζουν μεγαλύτερα επίπεδα συμπεριφορικής πιστότητας προς της επιχείρηση καθώς τόσο η συμπεριφορική αφοσίωση όσο και η αφοσίωση στάσης είναι σε υψηλότερα επίπεδα από τους μη συμμετέχοντες. Βασική συνεισφορά αυτής της έρευνας είναι η παρουσίαση της σημαντικότητας των προγραμμάτων αυτών στην διατήρηση των πελατών, η ανάπτυξη των προγραμμάτων αυτών αλλά και η ανάγκη εγγραφής νέων καταναλωτών στα προγράμματα αυτά προκειμένου να αυξήσουν τα επίπεδα δέσμευσης με την επιχείρηση.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/5593
    Collections
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013