Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Χρήση και ανάπτυξη των νέων τεχνολογιών στον κλάδο των Ελληνικών Τηλεπικοινωνιών. Προϊόν ανταγωνισμού ή ανάγκη επιβίωσης;

    Thumbnail
    View/Open
    MBA-2023-01048.pdf (907.0Kb)
    Date
    2023-06
    Author
    Μπράνη, Αρετή
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Ο κλάδος των τηλεπικοινωνιών έχει ιδιαίτερη αξία για την ελληνική οικονομία, καθώς καλύπτει όλες τις ανάγκες επικοινωνίας και ψυχαγωγίας για ιδιώτες και επιχειρήσεις. Τα προϊόντα και οι τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες βασίζονται στις νέες τεχνολογίες, προκειμένου να συμβαδίζουν με τη ραγδαία τεχνολογική πρόοδο που σημειώνεται σε παγκόσμιο επίπεδο. Οι συνθήκες αυτές προσφέρουν γόνιμο έδαφος για την ανάπτυξη ανταγωνισμού μεταξύ των εταιριών του κλάδου, με το ενδιαφέρον να εστιάζεται στην απόκτηση και διατήρηση του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος. Η κάθε επιχείρηση θα πρέπει να δρομολογεί επενδύσεις που σχετίζονται την τεχνολογία, προκειμένου να παραμείνει ανταγωνιστική. Η εφαρμογή των νέων τεχνολογιών στις τηλεπικοινωνίες είναι καθοριστικός παράγοντας για την επιβίωσή τους. Το μικρό μέγεθος αγοράς σε συνδυασμό με τα αυξημένα κόστη έχουν ήδη προκαλέσει τη συγχώνευση ή την εξαγορά εταιριών. Μέσα από μια δύσκολη περίοδο που προκάλεσε η μακροχρόνια οικονομική κρίση στην Ελλάδα, η ύφεση και οι παγκόσμιες τεχνολογικές εξελίξεις ορίζουν τη διαμόρφωση του σύγχρονου επιχειρηματικού περιβάλλοντος. Στο ρευστό αυτό επιχειρηματικό περιβάλλον οι τηλεπικοινωνιακοί πάροχοι επιζητούν τα απαραίτητα εργαλεία για να χαράξουν τις κατάλληλες εταιρικές στρατηγικές, ώστε να εξασφαλίσουν την κερδοφορία τους.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/5567
    Collections
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013