Χρήση και ανάπτυξη των νέων τεχνολογιών στον κλάδο των Ελληνικών Τηλεπικοινωνιών. Προϊόν ανταγωνισμού ή ανάγκη επιβίωσης;
Abstract
Ο κλάδος των τηλεπικοινωνιών έχει ιδιαίτερη αξία για την ελληνική οικονομία, καθώς καλύπτει όλες τις ανάγκες επικοινωνίας και ψυχαγωγίας για ιδιώτες και επιχειρήσεις. Τα προϊόντα και οι τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες βασίζονται στις νέες τεχνολογίες, προκειμένου να συμβαδίζουν με τη ραγδαία τεχνολογική πρόοδο που σημειώνεται σε παγκόσμιο επίπεδο.
Οι συνθήκες αυτές προσφέρουν γόνιμο έδαφος για την ανάπτυξη ανταγωνισμού μεταξύ των εταιριών του κλάδου, με το ενδιαφέρον να εστιάζεται στην απόκτηση και διατήρηση του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος. Η κάθε επιχείρηση θα πρέπει να δρομολογεί επενδύσεις που σχετίζονται την τεχνολογία, προκειμένου να παραμείνει ανταγωνιστική. Η εφαρμογή των νέων τεχνολογιών στις τηλεπικοινωνίες είναι καθοριστικός παράγοντας για την επιβίωσή τους. Το μικρό μέγεθος αγοράς σε συνδυασμό με τα αυξημένα κόστη έχουν ήδη προκαλέσει τη συγχώνευση ή την εξαγορά εταιριών. Μέσα από μια δύσκολη περίοδο που προκάλεσε η μακροχρόνια οικονομική κρίση στην Ελλάδα, η ύφεση και οι παγκόσμιες τεχνολογικές εξελίξεις ορίζουν τη διαμόρφωση του σύγχρονου επιχειρηματικού περιβάλλοντος.
Στο ρευστό αυτό επιχειρηματικό περιβάλλον οι τηλεπικοινωνιακοί πάροχοι επιζητούν τα απαραίτητα εργαλεία για να χαράξουν τις κατάλληλες εταιρικές στρατηγικές, ώστε να εξασφαλίσουν την κερδοφορία τους.