Show simple item record

dc.contributor.advisorΞεφτέρης, Δημήτριος
dc.contributor.authorΚίττας, Σωτήριος
dc.contributor.otherKittas, Swtirios
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2023-07-19T09:57:14Z
dc.date.available2023-07-19T09:57:14Z
dc.date.copyright2023-07-19
dc.date.issued2023-05
dc.identifier.otherMBA/2023/01035el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/5555
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή διεκπεραιώθηκε με σκοπό την εκπόνηση των σπουδών του μεταπτυχιακού προγράμματος Διοίκησης Επιχειρήσεων, της Σχολής Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης του Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου. Θέμα της διατριβής είναι «Μεταρρυθμίσεις και Ικανοποίηση Πελατών Στο Ελληνικό Κοινοτικό Φαρμακείο». Στο πρώτο μέρος της διατριβής αναπτύσσονται σε θεωρητικό επίπεδο οι έννοιες της μεταρρύθμισης και τις ικανοποίησης του πελάτη. Αναλύονται επιγραμματικά τα είδη των μεταρρυθμίσεων και των αλλαγών οι οποίες είναι συνδεδεμένες με τις επιχειρήσεις, οι σκοποί που ωθούν τις επιχειρήσεις να προβούν σε αυτές καθώς και ο τρόπος εφαρμογής τους. Εν συνεχεία, περιγράφονται οι μεταβλητές που επηρεάζουν τη συμπεριφορά του καταναλωτή, καθώς και οι απαιτήσεις και προσδοκίες των οποίων η εκπλήρωση επιφέρει την ικανοποίηση του. Τέλος γίνεται μία σύντομη αναφορά στο φαρμακευτικό γίγνεσθαι της Ελλάδας, το επάγγελμα του φαρμακοποιού και το νομοθετικό πλαίσιο που διακατέχει τον κλάδο. Το δεύτερο μέρος πραγματεύεται την ερευνητική προσέγγιση της θεωρίας. Βασίζεται στην ανάλυση του ερωτηματολογίου το οποίο κλήθηκαν να συμπληρώσουν πελάτες - ασθενείς του φαρμακείου, καταγράφοντας την ικανοποίηση τους αναφορικά με το σύνολο της αγοραστικής τους εμπειρίας. Δευτερευόντως γίνεται μία προσπάθεια ανάλυσης της καταναλωτικής συμπεριφοράς των πελατών του φαρμακείου. Σε αυτό το σημείο είναι θεμιτό να αναφέρουμε ότι κατά την ανάλυση των αποτελεσμάτων του ερωτηματολογίου διασφαλίστηκαν τα προσωπικά δεδομένα των ερωτηθέντων. Οι πληροφορίες που περιέχονται στα ερωτηματολόγια προορίζονται αποκλειστικά για χρήση του ερευνητή, ενώ στους ιδιοκτήτες του φαρμακείου δόθηκαν τα επεξεργασμένα στατιστικά αποτελέσματα, με σκοπό την ενημέρωση τους αναφορικά με την τρέχουσα εικόνα της επιχείρησης τους.el_GR
dc.format.extentxii, 153 σ. ; 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessel_GR
dc.subjectΙκανοποίηση πελατώνel_GR
dc.subjectCustomer satisfactionel_GR
dc.titleΜεταρρυθμίσεις και ικανοποίηση πελατών στο Ελληνικό Κοινοτικό Φαρμακείοel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThis master's thesis was completed to prepare the studies of the master's program of Business Administration, School of Economics and Management of the Open University of Cyprus. The topic of the thesis is "Reforms and Customer Satisfaction in the Greek Community Pharmacy". In the first part of the thesis, the concepts of reform and customer satisfaction are developed at a theoretical level. The types of reforms and changes that are linked to businesses, the purposes that push businesses to undertake them, and the way they are implemented are analyzed epigrammatically. Τhe variables that influence the consumer's behavior are described, as well as the requirements and expectations, the fulfillment of which brings about his satisfaction. Finally, a brief reference is made to the pharmaceutical development of Greece, the profession of the pharmacist and the legislative framework that governs the sector. The second part deals with the research approach of the theory. It is based on the analysis of the questionnaire that customers - patients of the pharmacy were asked to fill in, recording their satisfaction regarding their entire shopping experience. Secondly, an attempt is made to analyze the consumer behavior of the pharmacy's customers. During the analysis of the results of the questionnaire the personal data of the respondents was secured. The information contained in the questionnaires is intended exclusively for the use of the researcher, while the owners of the pharmacy were given the processed statistical results, in order to inform them regarding the current image of their business.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record