Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Τεχνολογία και Ποιότητα (ΕΛΛ) / Management, Technology and Quality (in Greek)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Τεχνολογία και Ποιότητα (ΕΛΛ) / Management, Technology and Quality (in Greek)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Η συμβολή της διοίκησης ολικής ποιότητας για αποτελεσματικότερο τρόπο διαχείρισης των παραπόνων του πολίτη στην Αρχή Ραδιοτηλεόρασης Κύπρου

    Thumbnail
    View/Open
    ΔΤΠ-2022-00260.pdf (628.9Kb)
    Date
    2022-12
    Author
    Σάββα, Μαγδαληνή
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Η παρούσα διατριβή στοχεύει στη διεξοδική μελέτη περίπτωσης της διαχείρισης παραπόνων για την ποιοτική εξυπηρέτηση του πολίτη στην Αρχή Ραδιοτηλεόρασης Κύπρου αλλά και να παρουσιάσει τη πιθανή ανάγκη υιοθέτησης πρακτικών της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας, στο σύνολο των δημόσιων οργανισμών, ημικρατικών οργανισμών και νομικών προσώπων δημόσιου δικαίου της Κυπριακής Δημοκρατίας. Σκοπός αυτής της μεταπτυχιακής διατριβής είναι η μελέτη περίπτωσης/ case study μέσω της χρήσης συνεντεύξεων στους λειτουργούς της Αρχής Ραδιοτηλεόρασης Κύπρου, του λογιστηρίου αλλά και της Ηγεσίας, για να διαφανεί κατά πόσο χρειάζονται βελτίωση οι διαδικασίες εξυπηρέτησης του πολίτη, επίσης θα γίνει μελέτη και από μεγάλη συλλογή βιβλιογραφίας. Σημειώνεται πως τα βασικά εργαλεία, πρότυπα και μοντέλα αριστείας βοηθούν στην καλλιέργεια κουλτούρας της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας σε όλες τις υπηρεσίες. Όπου υπάρχουν ελλείψεις, κενά της υπηρεσίας θα καταγραφούν. Επειδή συχνά μια μελέτη σε μια υπηρεσία μπορεί να γνωστοποιήσει τις γνώμες του προσωπικού δεν θα γνωστοποιηθεί η ταυτότητα των λειτουργών. Τα ερωτήματα που θα ρωτηθούν οι λειτουργοί θα αφορούν την διαδικασία από την στιγμή που παραλαμβάνεται ένα παράπονο μέχρι την στιγμή της απόφασης του παραπόνου για πιθανή παράβαση. Η Μελέτη Περίπτωσης της διπλωματικής αυτής θα γίνει σε 3 άξονες διερεύνησης. Πρώτος άξονας θα είναι οι συνεντεύξεις προς τους Λειτουργούς και ακολούθως η συλλογή και καταγραφή των δεδομένων από τις απαντήσεις των λειτουργών για τον τρόπο που διαχειρίζεται η Αρχή Ραδιοτηλεόρασης Κύπρου τα παράπονα των πολιτών, επίσης σ΄ αυτό τον άξονα θα καταγραφεί η συνέντευξη του λογιστηρίου της υπηρεσίας/ οργανισμού καθώς και η συνέντευξη με την Ηγεσία. Δεύτερος άξονας είναι η μελέτη, η ανάλυση και η αξιολόγηση των αποτελεσμάτων από την συλλογή δεδομένων του πρώτου άξονα. Και τέλος ο τρίτος άξονας θα είναι τα συμπεράσματα καθώς και οι εισηγήσεις/ προτάσεις που θα προταθούν στην Αρχή Ραδιοτηλεόρασης Κύπρου, πάνω στις αδυναμίες της διαχείρισης που έχουν εντοπιστεί. Οι διαδικασίες της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας θα βοηθήσουν στην κατανόηση του τρόπου οργάνωσης και λειτουργίας του οργανισμού, καθώς και αλλαγή της στάσης των εργαζομένων απέναντι στην ποιότητα εξυπηρέτησης του πολίτη, με αποτέλεσμα την βελτιστοποίηση των διαδικασιών Διαχείρισης των παραπόνων για μια αποτελεσματικότερη εξυπηρέτηση του πολίτη.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/5475
    Collections
    • Διοίκηση Τεχνολογία και Ποιότητα (ΕΛΛ) / Management, Technology and Quality (in Greek)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013