Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΤζεμπελίκος, Νεκτάριος
dc.contributor.authorΗλιάδη, Ηλίας
dc.contributor.otherEliadi, Elias
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2023-01-31T10:20:06Z
dc.date.available2023-01-31T10:20:06Z
dc.date.copyright2023-01-31
dc.date.issued2022-12
dc.identifier.otherMBA/2022/01016el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/5466
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractH αγορά των συμπληρωμάτων διατροφής είναι μία από τις πιο κερδοφόρες και ραγδαία αναπτυσσόμενες αγορές των τελευταίων χρόνων. Αυτό την καθιστά ως μία από τις ανταγωνιστικότερες και απαιτητικότερες αγορές της εποχής, με αποτέλεσμα να είναι ένα φλέγον θέμα η συμπεριφορά του καταναλωτή στην αγορά αυτή. Επιπρόσθετα η αξία καταναλωτή αποτελεί κεντρικό θέμα στις μελέτες μάρκετινγκ και η σχέση τους με την συμπεριφορά καταναλωτή μπορεί να διαφωτίσει τις επιχειρήσεις στην δημιουργία και υλοποίηση σωστών στρατηγικών. Ο κύριος σκοπός της μελέτης είναι η διερεύνηση των καταναλωτικών αξιών που διέπουν τα προϊόντα αυτά και την καταναλωτική συμπεριφορά των Κύπριων Καταναλωτών. Στόχος ήταν η εύρεση στατιστικά σημαντικών συσχετίσεων μεταξύ Λειτουργικής Αξίας, Συναισθηματικής Αξίας, Γνωσιολογικής Αξίας, Αξίας Υπό Όρους, Κοινωνικής αξίας και Πρόθεσης Αγοράς, Πρόθεσης Επαναγοράς, Προσκόλλησης στην μάρκα και διαδικασίας Στόμα-σε-Στόμα. Τον πληθυσμό της μελέτης αποτέλεσαν 93 καταναλωτές συμπληρωμάτων διατροφής. Η συλλογή των δεδομένων έγινε με την χρήση ανώνυμου ερωτηματολογίου που περιλάμβανε ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής αναφορικά με τις αξίες καταναλωτή και την συμπεριφορά καταναλωτή σε κλίμακα Likert, όπως επίσης και ερωτήσεις αναφορικά με τα δημογραφικά χαρακτηριστικά του πληθυσμού και διάφορες ερωτήσεις γενικής φύσης για τα ΣΔ. Για την στατιστική επεξεργασία των δεδομένων χρησιμοποιήθηκε το στατιστικό πρόγραμμα IBM SPSS STATISTICS 27.0 . Η ανάλυση της αξιοπιστίας και της εγκυρότητας του ερωτηματολογίου έγινε με τον δείκτη Cronbach’s α. Για την εύρεση του βαθμού συσχέτισης μεταξύ των μεταβλητών έγινε χρήση του συντελεστή συσχέτισης Spearman Rho. Μετά την ανάλυση των αποτελεσμάτων διαπιστώθηκε ότι η Λειτουργική Αξία εμφανίζει ισχυρή θετική συσχέτιση με την Πρόθεση Αγοράς (r=0.587, p<0.01) , την Προσκόλληση στην Μάρκα (r=0.548, p<0.01) , την Πρόθεση Επαναγοράς(r=0.558 , p<0.01) και την διαδικασία Στόμα-σε-Στόμα(r=0.564, p<0.01). Η Συναισθηματική Αξία συσχετίζεται ισχυρά θετικά με την Πρόθεση Επαναγοράς(r=0.553, p<0.01) και την διαδικασία Στόμα-σε-Στόμα(r=0.521, p<0.01). Η Γνωσιολογική αξία συσχετίζεται ισχυρά θετικά με την Πρόθεση Επαναγοράς (r=0.602, p<0.01) και την διαδικασία Στόμα-σε-Στόμα(r=0.535, p<0.01). Η Αξία Υπό Όρους εμφανίζει ισχυρή θετική συσχέτιση με την Πρόθεση Επαναγοράς (r=0.534, p<0.01) και την Προσκόλληση Στην Μάρκα (r=0.507, p<0.01). H Κοινωνική Αξία συσχετίζεται ισχυρά θετικά μόνο με την Πρόθεση Επαναγοράς (r=0.520, p<0.01).el_GR
dc.format.extent74 σ. ; 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΚαταναλωτική συμπεριφοράel_GR
dc.subjectConsumer behaviorel_GR
dc.titleΑξίες καταναλωτή και συμπεριφορά καταναλωτή στην αγορά συμπληρωμάτων διατροφής (ΣΔ)el_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstract-------el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής